Hackman Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2008 Hoi GTAForummers, Weet iemand op welke tijd ik deze Random Characters kan vinden? Click here to view the SnapMap! Bvd Hackman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Freak2 Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2008 Hey Hackman . Ik heb een handige site gevonden (wel in het Engels), waar je onderstaande informatie kunt vinden van de random characters: * Na welke missie je de Random Character kunt ontmoeten. * Wat je moet doen voor de desbetreffende Random Character. * En indien nodig, om hoe laat de Random Characters aanwezig zijn. ______________________________________________________________ Zoals je kunt lezen kun je hier ook de tijden vinden. GTA-Freak2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 16 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2008 En hoe heet die site? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Freak2 Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2008 Stom van me . Klik -->hier<-- en je komt op de site . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 16 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2008 Bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Seata Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2008 topie ik moet alleen nog ff sara doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 16 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2008 Mijn topic is jou topic. Die Clarense is ook een idioot, je laat hem leven en dan wil hij je doden![/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.