Puma Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ The Wright Flyer~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Informatie~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Model gemaakt door J-M@nOvernieuw getextured en geconverteerd naar SA door PumaIk, Puma, heb toestemming van J-M@n om zijn models te gebruiken.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Video's~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Screens~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~(klik voor een vergroting)~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Downloads~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Deze mod mag niet worden veranderd, gebruikt (in een andere mod),o.i.d. zonder mijn (Puma) uitdrukkelijke toestemming. Ook wanneer jedeze (of een van mijn andere) mod(s) op je site wilt zetten, vraag jehiervoor eerst toestemming aan mij. Mijn e-mail staat in de readme.Problemen, vragen of andere complicaties waar je tegen aanloopt,kun je in dit topic posten.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Veel plezier ermee, Grtz. Puma.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 What ich doe think? nuthing, I've nie brainz . p0wn3d Stijn . Ziet er verrekes goed uit . I LOVE IT :O. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Inweze best wel nep xD De echte kan nooit zo hoog vliegen. Maar het is een super model en goed ingame gekregen D: Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 In 1 woord: Nice, Nice, Nice (oh nee, 3 ) Maar het is echt mooi gemaakt! Netjes gedaan. Hij is wel snel gerealeasd(of hoe je het ook schrijft) niet? Echt mooi! Ga zo door! Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Hij is erg mooi gemaakt Puma. Je hebt je kwa moddelen erg verbeterd. Ik denk dat ik hem wel ga downloaden als ik eindelijk dat klote Cleo3 aan de praat heb gekregen. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Puma heeft hem niet gemoddeld hij heeft hem alleen ingame gezet . Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 Zeker mooi gemaakt maar wat ik mij afvraag, hoe ging dat ding in godsnaam vooruit? Er zijn geen wielen te zien. Reageren
Puma Geplaatst: 16 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 Het is een vliegtuig met propellors. Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Het is een vliegtuig met propellors. Dat snap ik, maar hoe ging dat ding vooruit over de grond? Er zitten namelijk geen wielen onder. Dus hoe wil dat ding snelheid halen om in de luct te komen? Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Het vliegtuig een berg af laten rollen rijden glijden. Maar Ontopc: Erg mooi gemaakt Prachtig, ik download hem wel Reageren
bus Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Mooi gemaakt , ziet er proffesioneel uit, En dat opstijgen ging met een katapult en rails dacht ik hoor:O , maarja mooi gemaakt #10 En Kansans 'dust in the wind ' is gewoon een keigoed nummer Reageren
Black Force Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Netjes ge-retextuurd en ingame gezet puma!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.