Geplaatst: 16 juni 200816 jaren comment_1018650 Yu, Hier een vraag (alweer ) Wanneer krijg je een savehuis in alderny? Na welke missie of na hoeveel percent? Alvast bedankt! Grtz PiekeTheCat
Geplaatst: 16 juni 200816 jaren comment_1018655 Yu,Hier een vraag (alweer ) Wanneer krijg je een savehuis in alderny? Na welke missie of na hoeveel percent? Alvast bedankt! Grtz PiekeTheCat je krijgt van ray wel een keer een sms dat je een nieuw huis heb
Geplaatst: 16 juni 200816 jaren comment_1018675 Na één van de eerste missie's in Alderney krijg je een SMS'sje van Ray om te zeggen dat je een savehouse in Alderney City, Alderney krijgt. Dit krijg je na de missie Smackdown van Derrick McReary. Bewerkt: 16 juni 200816 jaren door Hanneswasco
Geplaatst: 16 juni 200816 jaren comment_1018915 die krijg je btw alleen als je die missie doet, als je een andere missie doet in Alderney krijg je geen nieuw huisje..
Geplaatst: 17 juni 200816 jaren comment_1019367 naja het antwoord is je nu al duidelijk zie ik.. maar vroeg me af; wat is dit voor idiote vraag? dan weet je het en dan? ga het gewoon spelen man!
Geplaatst: 17 juni 200816 jaren comment_1019379 naja het antwoord is je nu al duidelijk zie ik..maar vroeg me af; wat is dit voor idiote vraag? dan weet je het en dan? ga het gewoon spelen man! Sommige mensen willen gewoon al het gevolg weten. Zo zijn er wel meer. Er zijn genoeg mensen die eerst de gevolgen van deVerhaallijn Keuzes gaan kijken en dat ze het daarna zelf doen. Ik zelf vind dat ook wat minder leuk. Het leukste is om alles zelf te ontdekken. Zo nu en dan kun je dan wel even kijken na de gevolgen van de Verhaallijn Keuzes. Maar er zijn mensen die echt alles meteen gaan kijken. Maar goed, dat is dan hun keuze DSgregor
Geplaatst: 17 juni 200816 jaren comment_1019462 naja het antwoord is je nu al duidelijk zie ik..maar vroeg me af; wat is dit voor idiote vraag? dan weet je het en dan? ga het gewoon spelen man! Sommige mensen willen gewoon al het gevolg weten. Zo zijn er wel meer. Er zijn genoeg mensen die eerst de gevolgen van deVerhaallijn Keuzes gaan kijken en dat ze het daarna zelf doen. Ik zelf vind dat ook wat minder leuk. Het leukste is om alles zelf te ontdekken. Zo nu en dan kun je dan wel even kijken na de gevolgen van de Verhaallijn Keuzes. Maar er zijn mensen die echt alles meteen gaan kijken. Maar goed, dat is dan hun keuze DSgregor Doe zo voort DSg.,je bent op weg naar het Moderatorschap Bewerkt: 17 juni 200816 jaren door Miek
Geplaatst: 17 juni 200816 jaren comment_1019505 naja het antwoord is je nu al duidelijk zie ik..maar vroeg me af; wat is dit voor idiote vraag? dan weet je het en dan? ga het gewoon spelen man! Sommige mensen willen gewoon al het gevolg weten. Zo zijn er wel meer. Er zijn genoeg mensen die eerst de gevolgen van deVerhaallijn Keuzes gaan kijken en dat ze het daarna zelf doen. Ik zelf vind dat ook wat minder leuk. Het leukste is om alles zelf te ontdekken. Zo nu en dan kun je dan wel even kijken na de gevolgen van de Verhaallijn Keuzes. Maar er zijn mensen die echt alles meteen gaan kijken. Maar goed, dat is dan hun keuze DSgregor Doe zo voort DSg.,je bent op weg naar het Moderatorschap @ hierboven.. kan je nog meer slijmen? tering man,.. hielenlikker
Yu,
Hier een vraag (alweer
)
Wanneer krijg je een savehuis in alderny?
Na welke missie of na hoeveel percent?
Alvast bedankt!
Grtz PiekeTheCat