Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1018675

Na één van de eerste missie's in Alderney krijg je een SMS'sje van Ray om te zeggen dat je een savehouse in Alderney City, Alderney krijgt. Dit krijg je na de missie Smackdown van Derrick McReary.

Bewerkt: door Hanneswasco

Geplaatst:
comment_1019379
naja het antwoord is je nu al duidelijk zie ik..

maar vroeg me af; wat is dit voor idiote vraag? dan weet je het en dan?

ga het gewoon spelen man! :N

Sommige mensen willen gewoon al het gevolg weten. Zo zijn er wel meer. Er zijn genoeg mensen die eerst de gevolgen van deVerhaallijn Keuzes gaan kijken en dat ze het daarna zelf doen. Ik zelf vind dat ook wat minder leuk. Het leukste is om alles zelf te ontdekken. Zo nu en dan kun je dan wel even kijken na de gevolgen van de Verhaallijn Keuzes. Maar er zijn mensen die echt alles meteen gaan kijken. Maar goed, dat is dan hun keuze ;)

DSgregor :cya:

Geplaatst:
comment_1019462

Sommige mensen willen gewoon al het gevolg weten. Zo zijn er wel meer. Er zijn genoeg mensen die eerst de gevolgen van deVerhaallijn Keuzes gaan kijken en dat ze het daarna zelf doen. Ik zelf vind dat ook wat minder leuk. Het leukste is om alles zelf te ontdekken. Zo nu en dan kun je dan wel even kijken na de gevolgen van de Verhaallijn Keuzes. Maar er zijn mensen die echt alles meteen gaan kijken. Maar goed, dat is dan hun keuze ;)

Doe zo voort DSg.,je bent op weg naar het Moderatorschap :puh:

Bewerkt: door Miek

Geplaatst:
comment_1019505

Doe zo voort DSg.,je bent op weg naar het Moderatorschap :puh:

@ hierboven.. kan je nog meer slijmen? tering man,.. hielenlikker

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.