PiekeTheCat Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Yu, Hier een vraag (alweer ) Wanneer krijg je een savehuis in alderny? Na welke missie of na hoeveel percent? Alvast bedankt! Grtz PiekeTheCat Reageren
snowguard3 Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Yu,Hier een vraag (alweer ) Wanneer krijg je een savehuis in alderny? Na welke missie of na hoeveel percent? Alvast bedankt! Grtz PiekeTheCat je krijgt van ray wel een keer een sms dat je een nieuw huis heb Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 (bewerkt) Na één van de eerste missie's in Alderney krijg je een SMS'sje van Ray om te zeggen dat je een savehouse in Alderney City, Alderney krijgt. Dit krijg je na de missie Smackdown van Derrick McReary. Bewerkt: 16 juni 2008 door Hanneswasco Reageren
Hayte Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 die krijg je btw alleen als je die missie doet, als je een andere missie doet in Alderney krijg je geen nieuw huisje.. Reageren
GTAmitch Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 naja het antwoord is je nu al duidelijk zie ik.. maar vroeg me af; wat is dit voor idiote vraag? dan weet je het en dan? ga het gewoon spelen man! Reageren
Swiggers Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 naja het antwoord is je nu al duidelijk zie ik..maar vroeg me af; wat is dit voor idiote vraag? dan weet je het en dan? ga het gewoon spelen man! Sommige mensen willen gewoon al het gevolg weten. Zo zijn er wel meer. Er zijn genoeg mensen die eerst de gevolgen van deVerhaallijn Keuzes gaan kijken en dat ze het daarna zelf doen. Ik zelf vind dat ook wat minder leuk. Het leukste is om alles zelf te ontdekken. Zo nu en dan kun je dan wel even kijken na de gevolgen van de Verhaallijn Keuzes. Maar er zijn mensen die echt alles meteen gaan kijken. Maar goed, dat is dan hun keuze DSgregor Reageren
Miek Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 (bewerkt) naja het antwoord is je nu al duidelijk zie ik..maar vroeg me af; wat is dit voor idiote vraag? dan weet je het en dan? ga het gewoon spelen man! Sommige mensen willen gewoon al het gevolg weten. Zo zijn er wel meer. Er zijn genoeg mensen die eerst de gevolgen van deVerhaallijn Keuzes gaan kijken en dat ze het daarna zelf doen. Ik zelf vind dat ook wat minder leuk. Het leukste is om alles zelf te ontdekken. Zo nu en dan kun je dan wel even kijken na de gevolgen van de Verhaallijn Keuzes. Maar er zijn mensen die echt alles meteen gaan kijken. Maar goed, dat is dan hun keuze DSgregor Doe zo voort DSg.,je bent op weg naar het Moderatorschap Bewerkt: 17 juni 2008 door Miek Reageren
GTAmitch Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 naja het antwoord is je nu al duidelijk zie ik..maar vroeg me af; wat is dit voor idiote vraag? dan weet je het en dan? ga het gewoon spelen man! Sommige mensen willen gewoon al het gevolg weten. Zo zijn er wel meer. Er zijn genoeg mensen die eerst de gevolgen van deVerhaallijn Keuzes gaan kijken en dat ze het daarna zelf doen. Ik zelf vind dat ook wat minder leuk. Het leukste is om alles zelf te ontdekken. Zo nu en dan kun je dan wel even kijken na de gevolgen van de Verhaallijn Keuzes. Maar er zijn mensen die echt alles meteen gaan kijken. Maar goed, dat is dan hun keuze DSgregor Doe zo voort DSg.,je bent op weg naar het Moderatorschap @ hierboven.. kan je nog meer slijmen? tering man,.. hielenlikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.