Jump to content

100% geen oneindig kogels


XxViperxX

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb gta nu 100% uitgespeeld, de laatste missie die ik deed gaf mij net die laatste procent en nu zit ik dus op 100%

Maar nu is mijn probleem dat ik dus helemaal geen oneindig kogels heb.

Dit hoort toch niet? Of is er een ander reward wat je krijgt voor het uitspelen van 100%?

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij klopt het wel dat je geen oneindig kogels krijgt. Je krijgt een andere namelijk dat je zoveel mogelijk kogels kan kopen als je wilt. Normaal kan je (volgens mij) maar 1470 kogels kopen. Maar nu oneindig. Ik hoop dat ik je ze verder heb geholpen.

Veel plezier verder!

Link to comment
Delen op andere websites

je hebt dus wel oneindig kogels, hangt er vanaf hoe je het op vat...

er is dus geen limiet meer op de aantal kogels mogelijk om te kopen

Nouja... oneindig kogels noem ik het pas als je kogels nooit meer op kunnen. Maar dat er geen limiet meer is op 100% klopt. Vind het persoonlijk een domme reward voor 100%

Link to comment
Delen op andere websites

idd. Ik begreep er ook niks van toen ik 100% had uitgespeeld. maar zal wel erg droog zijn dat je oneindig kogels kan kopen. en op ene gegeven moment is je geld ook op :7

Dan gebruik ik liever codes, die kan je gwn weer gratis bijvullen :7

Link to comment
Delen op andere websites

je hebt dus wel oneindig kogels, hangt er vanaf hoe je het op vat...

er is dus geen limiet meer op de aantal kogels mogelijk om te kopen

Nouja... oneindig kogels noem ik het pas als je kogels nooit meer op kunnen. Maar dat er geen limiet meer is op 100% klopt. Vind het persoonlijk een domme reward voor 100%

Ja, saaie reward voor 100% inderdaad.

Link to comment
Delen op andere websites

En geen annihilator met rockets??

Naar mijn weten niet hoor, er is alleen een vette machine gun op de Annihilator waar je moeilijk mee kan richten. :7 Dit veranderd niet na de 100%.

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Hallo,

Ik heb gta nu 100% uitgespeeld, de laatste missie die ik deed gaf mij net die laatste procent en nu zit ik dus op 100%

Maar nu is mijn probleem dat ik dus helemaal geen oneindig kogels heb.

Dit hoort toch niet? Of is er een ander reward wat je krijgt voor het uitspelen van 100%?

kheb gehoorts dat je zoveel kogels kan kopen als je wil en dat je oneidig wapens kan hebben :Y

k vind het ook jammer dat er geen meerdere rewards zijn voor de 100% :N

Bewerkt: door rjravi1
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Hallo,

Ik heb gta nu 100% uitgespeeld, de laatste missie die ik deed gaf mij net die laatste procent en nu zit ik dus op 100%

Maar nu is mijn probleem dat ik dus helemaal geen oneindig kogels heb.

Dit hoort toch niet? Of is er een ander reward wat je krijgt voor het uitspelen van 100%?

Je moet ze idd wel eerst allemaal kopen, je krijgt alleen de vermelding "ammo limit reached" dus niet. Maar heb je bij Stats 100%, of heb je alleen alle missies gedaan?

Link to comment
Delen op andere websites

Bij 200 duiven krijg je de Anihilator heli, verder bij de 100% game completion krijg je 'ongelimiteerde' munitie :)

Waar krijg je die heli? en waarom gaan auto nooit kapot door die minigun erop?

Link to comment
Delen op andere websites

Waar krijg je die heli? en waarom gaan auto nooit kapot door die minigun erop?

Als je het lukt om de geweren van de heli er op te houden dan lukt dat meestal maar heel even. Het richten is namelijk heel moeilijk en als het je lukt hou je het nooit lang vol. Meestal moet je dan voorover hangen en als je dat een seconde doet dan begint hij weer te vliegen en moet je weer opnieuw de positie innemen. De Annihilators zijn snel alleen dat schieten ervan is af te raden aangezien de andere helikopters (van de politie) wel goed kunnen richten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...