Jump to content

BMW?


De_Bob

Recommended Posts

Aangezien er verspreid over het forum verschillende topics staan met nieuwe bevindingen en er geen algemeen topic is voor deze dingen (of heb ik erover heen gekeken?) begin ik maar een nieuw topic.

Ik weet niet of iemand deze auto heeft gevonden, misschien wel misschien niet dus ik dacht schrijf er maar een topic over, en dan is dit meteen de allereerste van mij op dit forum.

In Westdyke is er een "Ghost house" (zo wordt het genoemd door de neef van Phill Bell bij de missies waar bij het desbetreffend huis een vrachtwagen wordt afgeleverd en de shit uit de vrachtwagen in 2 auto's wordt geplaatst die je later op gaat halen met Phill.

Achter de garages waarin de 2 auto's geparkeerd staan, staat heel verstopt tussen de struiken een dikke auto, voorzien van een spoiler, een rolkooi zoals door de achterruit te zien is, een zwarte motorkap ongeacht de overige kleur van de auto, een uitlaat linksvoor en de auto is motorisch ook behoorlijk opgevoerd (hoor die turbo). Op de achterkant staat overigens een rode M zoals bij enkele BMW's, de voorkant lijkt echter niet op een BMW.

In ieder geval, het is een dope auto en als je er in rijdt zullen er meer van deze auto's verschijnen.

Ik weet niet of dit al bekend was, maar nu in ieder geval wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn er ook nog andere voertuigen verstopt in GTA4? Ik ken de autoshops, en de bikeshop in Westdyke, weet ook dat er en helicopter staat vlakbij je safehouse in Alderney City, maar zoiets als deze auto was voor mij nieuw. Het level is wel groot genoeg om er van alles en nog wat in te verstoppen, dus het zou me niet verbazen als we nog heel wat vette voertuigen tegenkomen.

Bewerkt: door De_Bob
Link to comment
Delen op andere websites

misschien ben jij scheel, want ik vind dit op een Sultan RS lijken, behalve de achterkant van een Lexus

846331products567453642promo_pic.jpg

lijkt er inderdaad wel wat op, de sentinel doet me trouwens verdacht veel denken aan een BMW M3 (maar dan met de achterkant van een M5 of gewone 5-serie)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...