Jump to content

2 eindes

XxViperxX

Recommended Posts

Ik hoorde dat je 2 verschillende eindes hebt.

Maar hoe zet je deze 2 verschillende eindes in werking?

Hangt dit af van de deal of revenge keuze of moet je iets anders doen om deze verschillende eindes te krijgen?

Delen op andere websites

Dit is inderdaad gebaseerd op de keuzes die je maakt ingame ;)

zo zal het einde waarschijnlijk anders zijn als je

Roman dood of laat leven ;)

als je alle2 de einde's wil doe je ene keer laten leven en andere keer iedereen doden

waar je mag kiezen

dus bv. als je Playboy X of Dwayne moet vermoorden kies dan eerst Playboy en 2de keer Dwayne[/font]

Gratzz GTAFreak007 :sigaar:

Delen op andere websites

als je alle2 de einde's wil doe je ene keer laten leven en andere keer iedereen doden

waar je mag kiezen

dus bv. als je Playboy X of Dwayne moet vermoorden kies dan eerst Playboy en 2de keer Dwayne[/font]

Ja over die keuze, ik ben nu al op het 3e eiland na nog een keer overnieuw te zijn begonnen maar ik heb nog steeds niet de keuze tussen Dwayne en Playboy X[/font] gehad.

Fout in-game? Of komt dit omdat ik gewoon door de verhaal lijn aan het rushen ben :puh:

Delen op andere websites

waar je mag kiezen

Ja over die keuze, ik ben nu al op het 3e eiland na nog een keer overnieuw te zijn begonnen maar ik heb nog steeds niet de keuze tussen Dwayne en Playboy X[/font] gehad.

Fout in-game? Of komt dit omdat ik gewoon door de verhaal lijn aan het rushen ben :puh:

Ik weet niet of het kan maar heb je al Playboy X' en Dwayne's missie's al gedaan? Want het kan zijn dat je die missie's niet nodig hebt om de storyline uit te spelen of om tot het derde eiland te geraken? Anders lijkt me dit een redelijk grote fout in het spel.

Delen op andere websites

Wat ik wel weet is dat je die keuze in ieder geval erg lang kunt uitstellen. Heb je de missies van Packie al gedaan? Na één van die missies kan je naar Alderney. Het kan dus best dat je de missie The Holland Play erg lang kunt uitstellen. Zie je nog ergens een D of een X (geloof ik) op de radar staan? Ga die missie dan doen. ;)

Over het einde, dat gaat als volgt in zijn werk:

Revenge: Niko weet nu waar Dimitri is, dus gaat naar het schip, waar hij (na een groot gevecht) Dimitri vermoord. Vervolgens is Kate trots op hem, en gaat met hem mee naar de bruiloft. Op de bruiloft wordt zij neergeschoten door mannen van Pegorino. Little Jacob komt erachter waar Pegorino zich schuil houdt, dus ze gaan er naartoe en voor het Statue of Happiness vermoord Niko hem.[/font]

Deal: Niko gaat samenwerken met Dimitri, maar Kate verliest al haar respect voor Niko. Daarom gaat ze niet mee naar de bruiloft. Op de bruiloft wordt Roman doodgeschoten. Niko wordt woest, en gaat achter Dimitri aan. Daar aangekomen zie je dat Dimitri Pegorino doodschiet, van je vrienden moet je het maar hebben. Niko gaat achter Dimitri aan, en vermoord hem voor het Statue of Happiness.[/font]

Even in spoilers gedaan, omdat ik niet weet of de topicstarter het zo gedetailleerd wilt weten. :puh:

@ hieronder: dat heet niet corrigeren, dat heet aanvullen.

Delen op andere websites

waar je mag kiezen

Vroeg mij af of je echt alle missies van Dwayne en Playboy X hebt gedaan. Anders zou ik toch even kijken of je ergens een mark van Playboy X of Dwayne op de map ziet. Als het goed is belt Playboy je op nadat je de missie: Wrong is Right hebt gedaan (waarbij je erachter komt wie Michelle eigenlijk echt is, althans haar echte naam etc)[/font]. Die na de missie Photo Shoot komt. In ieder geval de 2 missies die je sowieso gedaan MOET hebben is Undress to Kill van Dwayne en Photo Shoot van Playboy X. Als je deze missies wel gedaan hebt, probeer dan Playboy X eens op te bellen, kan soms helpen.

Wat ik wel weet is dat je die keuze in ieder geval erg lang kunt uitstellen. Heb je de missies van Packie al gedaan? Na één van die missies kan je naar Alderney. Het kan dus best dat je de missie The Holland Play erg lang kunt uitstellen. Zie je nog ergens een D of een X (geloof ik) op de radar staan? Ga die missie dan doen. ;)

Over het einde, dat gaat als volgt in zijn werk:

Revenge: Niko weet nu waar Dimitri is, dus gaat naar het schip, waar hij (na een groot gevecht) Dimitri vermoord. Vervolgens is Kate trots op hem, en gaat met hem mee naar de bruiloft. Op de bruiloft wordt zij neergeschoten door mannen van Pegorino. Little Jacob komt erachter waar Pegorino zich schuil houdt, dus ze gaan er naartoe en voor het Statue of Happiness vermoord Niko hem.[/font]

Deal: Niko gaat samenwerken met Dimitri, maar Kate verliest al haar respect voor Niko. Daarom gaat ze niet mee naar de bruiloft. Op de bruiloft wordt Roman doodgeschoten. Niko wordt woest, en gaat achter Dimitri aan. Daar aangekomen zie je dat Dimitri Pegorino doodschiet, van je vrienden moet je het maar hebben. Niko gaat achter Dimitri aan, en vermoord hem voor het Statue of Happiness.[/font]

Even in spoilers gedaan, omdat ik niet weet of de topicstarter het zo gedetailleerd wilt weten. :puh:

Wou toch een paar dingen corrigeren:

Revenge: Niko weet nu waar Dimitri is, dus gaat naar het schip, waar hij (na een groot gevecht) Dimitri vermoord. Vervolgens is Kate trots op hem, en gaat met hem mee naar de bruiloft. Op de bruiloft wordt zij neergeschoten DOOR Jimmy Pegorino, die eigenlijk Niko wou doodschieten. Little Jacob komt erachter waar Jimmy Pegorino zich schuil houdt, dus ze gaan er naartoe en voor het Statue of Happiness vermoord Niko hem.[/font]

Deal: Niko gaat samenwerken met Dimitri, maar Kate verliest al haar respect voor Niko. Daarom gaat ze niet mee naar de bruiloft. Op de bruiloft wordt Roman doodgeschoten door één van de mannen van Dimitri, die eigenlijk Niko moest vermoorden, maar door een worsteling wordt roman doodgeschoten. Niko wordt woest, en gaat achter Dimitri aan. Daar aangekomen zie je dat Dimitri Jimmy Pegorino doodschiet, van je vrienden moet je het maar hebben. Niko gaat achter Dimitri aan, en vermoord hem voor het Statue of Happiness.[/font]

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...