hielkeh Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Ik heb vannmiddag Warrock gedownload en geinstalleerd zonder problemen. Maar zodra ik hem opstart moet hij even iets downloaden van zo'n 1,4mb, en daarna krijg ik deze melding: Wat moet ik doen? Reageren
mistery Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 ja dat probleem had ik eerst ook je moet het spel gwn opnieuw downloaden en dan krijg je als het goed is het updatescherm en dan doet ie het (voor meer hulp stuur een berigje) Reageren
jurgen1 Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 misschien blkt je antivirus het bestand... Reageren
raymono Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Ik heb dat ook is gedownload maar toen moest ik een hele code invullen voor omdat dat spel dan te spelen maar dat wat jij heb herken ik niet echt Reageren
GTA freakje Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Had je wel internet verbinding? Ik krijg die meldingen ook als ik geen internet heb. Ik ben er trouwens geband. En als je een ticket aanmaakt krijg je 3 keer hetzelfde bericht. En als ik een nieuw account wil maken, krijg ik telkens een foutmelding. Reageren
raymono Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Waar kan je Warrock ook alweer downloaden? dan ga ik het is proberen. Reageren
gammie_ Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Waar kan je Warrock ook alweer downloaden? dan ga ik het is proberen. Die kun je hier downloaden: warrock(van de officiële website) Reageren
raymono Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Ik kan nu geen eens meer een acount maken op die warrock site er staat de hele tijd just a moment en een uur verder is die nog bezig dus ik heb het maar verweidert als jou het ook niet gaat lukken verweider het dan ook want het lost denk ik tog niet meer op Reageren
gammie_ Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Ik kan nu geen eens meer een acount maken op die warrock site er staat de hele tijd just a moment en een uur Ik heb me net even geregistreerd (speel het namelijk nog niet) en het lukt prima hoor, heb nu een account. Misschien waren ze even met onderhoud bezig. verder is die nog bezig dus ik heb het maar verweidert als jou het ook niet gaat lukken verweider het dan ook want het lost denk ik tog niet meer op Heb je het nu over het downloaden/installeren van Warrock? Anders kan je altijd nog proberen deze opnieuw te downloaden/installeren, mits jij Warrock graag wilt spelen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.