Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik en Jay hadden dit al afgesproken via PM.

Onderwerp: Freestyle

Soort design: Sig.

Size design: Freestyle

Render: Ja

Animatie: nee

Premade: mag

Tijd van inlevering: A.S.A.P

Opmerking: Mijne komt na de jouwe.

Geplaatst: (bewerkt)

KJF

Gearsofwar2.jpg

Jay;

jaysartact2stroketw7.gif

Stemmen maar ;):tu:

p.s succes jay

Bewerkt: door KJF

KJF

Je signature spreekt me wel aan, hij is erg mooi, vooral het vlammen effect! :Y Je render zit er mooi en is ook wel netjes ingeblend. Je tekst is ook erg mooi gedaan met de Gears Of War en dan je naam eronder, het past erg bij elkaar! :Y Maar wat ik toch echt niet vind kunnen is dat er geen border omheen zit, het is niet echt meer een geheel, ik denk dat je ook in je border wat tijd moet besteden, het geeft altijd het gevoel dat hij compleet is en dat heb ik nu niet.

Jay;

Wat erg opvalt is je render, hij is best wel groot, maar vult ook zeker een groot gedeelte van je signature op! Je achtergrond is leuk gedaan en past ook goed bij je render. Wat ook mooi is gedaan is je effect van rechts naar links trekken over je render heen, dan lijkt het alsof hij er wat meer inzit! :Y Je lettertype is misschien wat groot, maar nog wel leuk gedaan en ook de plaatsing is wel redelijk. Wat ik bij KJF zo jammer vond sta ik bij jou van te kijken. Je border om je signature ziet er top uit en maakt het ook echt een geheel!

Mijn stem gaat naar lang denken toch naar: Jay!

Bewerkt: door 2fast{0}

KJF:

Ja,een leuke sig,er zitten mooie kleuren in. Je achtergrond is erg mooi in deze kleur. Je render is erg mooi,en je hebt hem goed geplaatst en ingeblend. De tekst is ook erg mooi,maar ik mis nog een border.

8.5/10

Jay :

Een erg mooie sig Jay! Je render valt erg goed op,omdat hij groot is.Dit staat wel mooi. De achtergrond is ook mooi,en de tekst ook.De effecten onderaan je render zijn ook erg mooi. De border is ook mooi,maar de tekst is nog wel een beetje groot.

8.6/10

Mijn Stem: Jay

Bewerkt: door Bossinkje
Geplaatst:

KJF: Een goede sig. Springt in het oog, door de felle kleuren. Ik vind dat de achtergrond iets té kleurig is, waardoor hij niet meer bij de render past. De tekst is goed geplaatst, net iets te groot naar mijn mening, maar verder ziet alles er toppie uit. Een border had ook gemogen. 8/10

Jay: Ook een goede sig, maar hij heeft niet echt een "eigen" sfeer. De render is nogal duister, en de achtergrond is wat vrolijker. Je had de render wat donkerder kunnen maken. De tekst is te groot en is niet meer dan redelijk geplaatst. 7.5/10.

Mijn stem gaat dus naar KJF.

Geplaatst:

Jay: een mooie sig!, heel mooi zelf,

maar 'devil may cry' is meer een duister spel, dus ik zou er meer donkeren kleuren bij doen.

de sterretjes ( ofzo ) vind ik wel tof, maar ik mis toch dingen.

en ik zou de borden niet zo groot maken.

8/10

KJF: werkelijk een goeie sig!, het vuur effect geeft het leuk weer

en het teken van GOW is echt leuk gedaan, je render staat er goed in en hij is ook goed ingeblend

alleen meschien een border toe passen??

8.5/10

STEM: KJF

ps: wil je ook ff stemmen op mijn battle ^_^

Geplaatst:

KJF:

Je signature heeft een goeie kleuren combinatie wat bij elkaar past en mooi fel is(wat ik wel mag), je render is mooi verwerkt in de signature.

De tekst en het font past goed bij het Gears of War thema wat dus ook een pluspunt is.

De achtergrond is goed gedaan en zitten aardig wat effecten in en je ziet ook nog stukje van de GoW wereld, wat het ook beter maakt.

enige minpuntje is de border omdat die toch wel wat zou toevoegen aan de signature en er nu dus weer niet is.

8.0

Jay;

Je render valt erg op en is goed gekozen maar is helaas niet goed ingeblend wat dan weer jammer is en het daardoor wat oppervlakkig lijkt net als de tekst.

De achtergrond is opzich wel weer leuk.

De kleuren zijn wel goed gekozen en passen wel weer goed bij elkaar, en de effecten zijn ook wel weer redelijk is.

De border voegd bij deze signature wel weer wat toe en dat is dus weer een pluspunt.

7.7

KJF heeft mijn stem :tu:

Geplaatst:

Moeilijke keuze, want het zijn beide mooie sigs.

KJF, je hebt een mooie sig, waarbij de render opvallend goed ingeblend is, maar de achtergrond is voor mij iets te chaotisch en de tekst moeilijk leesbaar. Ook is de sig te vurig. Je kon beter minder vuur gebruiken of andere kleuren zodat het wat minder is. Ook zie ik geen border, ik weet wel dat niet alle (goede) sigs een border moeten/nodig hebben, maar bij deze sig zou dat toch zo mooi zijn. :) Je krijgt van mij 75%.

Jay;, jouw sig vind ik echt prachtig, maar het enigste minpunt is de render die niet zo goed ingeblend is. De outer Glow is nogal recht, en een grotere size zou mooier zijn. Naast dat vind ik de achtergrond zeer mooi, en vind ik de border zeer geslaagd. De tekst kon ietsje kleiner en minder opvallend en misschien wat lichtere kleuren? Je krijgt 80%.

Mijn stem gaat dus naar Jay;.

Geplaatst:

KJF: Je sig is goed gelukt, vooral het vlammen effect.. :) De render is goed ingeblend, de lettertype past goed, maar toch vind ik de sig wat té druk. Dat kan meer een verschil van smaak zijn. ;) Als ik goed kijk zie ik ook dat je geen border hebt, en dat is toch erg, want zondar border is de sig niet compleet.

7.2

Jay; Je render vind ik wat aan de grote kant, het had wat kleiner gekund.. :Y De render is ook wel ingeblend, maar niet zo erg veel. De brush, en achtergrond, wat je hebt gebruikt passen er wel goed bij. Je lettertype had wat anders gemogen, maar deze oogt ook wel leuk. De border is ook goed afgewerkt. :tu:

8.3

stem: Jay;

Allebei de mannen; KUTGW. :tu:

Geplaatst:

Mijn stem gaat naar Jay;

KJF, jij hebt een hele mooie sig. Mooie effecten, en mooi belicht. Render is mooi ingeblend. Ik ben het ook met 2fast eens, jammer dat er geen border in zit.

Jay;, achtergrond is zeer mooi gedaan, ook mooie effecten. Je render is wel een beetje aan de dikke kant, maar er zit tenminste een border omheen. Toppie en ga zo door!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...