Jewilmke Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Het modden van auto's lukt me niet, ik kan ze niet vinden in het spel.. en het spel loopt na een tijdje ook vast.. wat nu? Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Het modden van auto's lukt me niet, ik kan ze niet vinden in het spel.. en het spel loopt na een tijdje ook vast.. wat nu? Natuurlijk is het niet leuk als je auto´s niet kan modden, maar wij kunnen je niet helpen, als jij geen informatie geeft. We hebben nodig over welke GTA je het hebt, welke mods enz. Graag deze informatie erbij zetten. Reageren
Donwell Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 Die informatie is niet benodigd hoor.. Met een beetje algemene kennis weet je dat het modden verkeerd is gegaan bij elke GTA (en andere spellen) als je spel crasht. Kijk eens even de Readme door, iets zegt me dat je wat vergeten bent aan te passen voor de auto, zoals een regeltje voor de handling.cfg bijvoorbeeld. Reageren
wesley123 Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 Een spel hoort niet te crashen omdat je een regeltje in je handling.cfg niet hebt gewijzigt, deze zegt namelijk hoe je auto rijd en niet wat er aan toegewezen is. Het komt waarschijnlijk gewoon omdat je een mod installer hebt gebruikt zoals SAMI of GAMI. Hoe weet ik dit? Ik had namelijk met VC heel veel autos gemod via een installer, door deze installer kreeg ik allerlei bijwerkingen zoals ook dat mijn spel crashte na een uur spelen en autos reden niet meer goed in het verkeer dus een rijkeluis auto reed in een getto en het ergste; het vliegtuig dat hoort te landen op het vliegtuig lande soms gewoon op straat en als hij al gewoon op het vliegveld landde ging hij gewoon op volle snelheid door en maakte hij de bocht op volle snelheid en steeg dan weer op. Ik adviseer je dan ook om gewoon iets als IMG-Tool te gebruiken en de autos handmatig te installeren Reageren
gta-pilot Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 GVD JONGENS KIJK NOU IS ROND VOORDAT JE IETS POST! IS DAT NOU ZO MOEILIJK! >>> Door DaBeast: Rustig graag, ik was aan het slapen .<<< Reageren
Puma Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 (bewerkt) Doe jij eens even normaal, voor dat ik je ga reporten bij een moderator. Als je gewoon je postcount omhoog wil helpen verwijs ik je graag door naar de "Spelletjes"-fora. Wanneer dat toch niet het geval is en je je bedoeling niet normaal kunt formuleren, post dan niet of ga jezelf afzeiken. Niet iedereen weet alles de eerste keer; van je fouten leer je, geef anderen daar dan ook de kans voor. Het crashen van GTA kun je in principe niet voorkomen wanneer je mods gaat gebruiken. Zoals Wesley al zegt: installeer je voertuigen handmatig (klik hier voor een tutorial, deze is wel Engels, er staat raar genoeg geen 'levende' IMG-tool-installeer-tutorial online). Op deze manier kun je de meeste problemen al verhelpen. Test elk voertuig die je installeert. Installeer nooit tien voertuigen tegelijk, want als het spel dan crashed weet je niet welke de veroorzaker is. Voertuigen kun je spawnen met een vehicle spawner. Ga ingame, start de trainer en spawn je voertuig. Werkt'ie? Dan kun je de volgende installeren. Bij mapmods etc. gaat het altijd net even iets anders. Echter, als je een mod download zit er in het .zip- of .rar-bestandje altijd wel een Readme bij met een uitleg over hoe je de mod moet installeren. Kom je er dan nog niet uit, dan kun je de maker e-mailen of het hier op het forum posten. Succes! P.S. Wanneer je verdere vragen hebt, kun je altijd proberen de zoekfunctie te gebruiken voordat je een nieuw topic aanmaakt. Vul onderaan de pagina een paar woorden in (terwijl je de lijst met topic bekijkt) en klik op "doorzoek dit forum". Edit: Ik ben scheel geweest, er staat gewoon een Nederlandse tutorial online, maar de link die in de Master Tutorial List (link staat ook bovenaan de pagina) klopt gewoon niet. In het vervolg kun je, voordat je de zoekfunctie hebt gebruikt, dus ook in de Master Tutorial List kijken of er een tutorial over bestaat. Bewerkt: 17 juni 2008 door Puma Reageren
gta-pilot Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 Doe jij eens even normaal, voor dat ik je ga reporten bij een moderator. Als je gewoon je postcount omhoog wil helpen verwijs ik je graag door naar de "Spelletjes"-fora. Wanneer dat toch niet het geval is en je je bedoeling niet normaal kunt formuleren, post dan niet of ga jezelf afzeiken. Niet iedereen weet alles de eerste keer; van je fouten leer je, geef anderen daar dan ook de kans voor. Ja als het een of 2 keer voorkomt maar niet als er op deze pagina al 5 topic's staan over het zelfde onderwerp. En ik durf te wedden dat dit niet zijn eerste forum is. En ik hoef mijn postcount niet omhoog want ik heb hem al hoog gendoeg. Reageren
Jewilmke Geplaatst: 17 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 Ik heb het nu handmatig toegevoegd.. en goed gekeken nu werkt mijn spel wel goed:D bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.