Jump to content

Missie van Phil Bell


brbakker

Recommended Posts

Veel tips kan ik je neit egven, maar let op dat je altijd een volle health en body armour heb. Buiten dat raad ik wat sterke wapens aan zoals een AK-7 enz. Dit zijn de gebruikelijke tips, maar verder in de missies zijn er niet echt tips volgens mij. Ik raad je aan om voor meer info op WikiGTA.org moet kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Je bedoelt de missie Catch The Wave, handiger om de directe link te geven, voor het geval hij niet weet wat de missienaam is.

Wat je ook kunt doen is in die wagen naar binnen rijden. Kijk wel uit dat die niet in brand vliegt, want dan heb je een probleem. Je kunt er dus niet al te lang in blijven zitten, maar al wel een aantal mannetjes omver rijden. Daarnaast raad ik je aan om voor Phil te lopen, anders neemt hij het initiatief en gaat hij misschien dood. Ben snel en behendig, dus schuil, schiet, ga naar de volgende pilaar of iets anders waar je kunt schuilen, en schiet opnieuw. Goede wapens zijn uiteraard aangeraden. Let ook goed op de Body Armor pickups, waarvan er eentje links in het boothuis ligt en de andere links op de pier. Die zijn natuurlijk altijd handig. Succes. :)

@ hieronder: uit ervaring weet ik dat Phil eerder dood gaat als hij voor jou loopt.

Link to comment
Delen op andere websites

Daarnaast raad ik je aan om voor Phil te lopen, anders neemt hij het initiatief en gaat hij misschien dood.

Ik vind het net makkelijker om Phil voor te laten, want ik had dat zo gedaan, en ik deed al het werk vanachter mijn auto. Phil is niet dood gegaan, en uiteindelijk heb ik er ook veel kunnen vermoorden. Hij kan natuurlijk wel dood gaan, maar dan speel je de missie toch gewoon opnieuw. ^_^

Overigens raad ik je aan om de missie overdag (ingame) te spelen omdat je dan makkelijker je vijanden kan zien. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...