Jump to content

Windows/PC werkt traag.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo leden,

M'n computer werkt traag.Ik weet niet waarom.

Als ik Windows Media Player open,speelt het liedje goed af.

Maar de effecten,je weet wel,blijven haperen.Filmpjes gaan ook,

maar in Windows Movie Maker lopen de filmpjes vast als ik ze afspeel.

Offtopic:weten jullie hoe je in het beeld van een filmpje in Windows Movie Maker

tekst kan zetten?

Bedankt!

MVG,

Miek

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo.

Download het programma Ad-aware eens. Dit verwijdert spyware en adaware en zorgt dat jou computer sneller (kan) gaan worden. Ook Tuneup 2007 zorgt ervoor dat jou internet en computer sneller zullen gaan werken. Ik raad je dan aan gebruik te maken van Tuneup Disk Doctor, Registry Cleaner en Diskcleaner.

weten jullie hoe je in het beeld van een filmpje in Windows Movie Maker

tekst kan zetten?

Als je wat tekst wilt gaan plaatsen, ga je naar ''Taken'' > Titels of Verantwoording maken > En kies dan of je je tekst op je filmpje, daarvoor of daarachter wilt gaan plaatsen.

Succes.

Bewerkt: door Gangsta
Geplaatst:

jammer maa ik weet niet zeker of dit helpt:koop een externe harde schijf dan heb je meer geheugen en gaat je comp sneller

• 2 weken later...
Geplaatst:

1: Scan je computer met antispywareprogramma's en dergelijke.

2: Verwijder handmatig alles wat je niet nodig hebt, zoals programma's die ooit een keer erop zijn gegooid om even iets te doen, maar daarna niet meer zijn gebruikt.

3: Scan je computer met CrapCleaner, deze verwijderd alle overbodige dingen. Je kunt ook je register ermee opschonen.

4: Defragmenteer alles (vooral de C schijf, die gebruikt Windows

Nu zal je computer sneller moeten gaan als hij vroeger snel was. Als de computer vroeger ook langzaam is, kun je beter een nieuwe kopen/het systeem upgraden, door er RAM sticks bij te doen. Extrerne harddiscs zijn niet nodig als je nog schijfruimte hebt. Harddiscs kun je alleen gebruiken als extra opslag, maar verder hebben ze niet erg veel nut.

Geplaatst:
Hallo.

Download het programma Ad-aware eens. Dit verwijdert spyware en adaware en zorgt dat jou computer sneller (kan) gaan worden. Ook Tuneup 2007 zorgt ervoor dat jou internet en computer sneller zullen gaan werken. Ik raad je dan aan gebruik te maken van Tuneup Disk Doctor, Registry Cleaner en Diskcleaner.

weten jullie hoe je in het beeld van een filmpje in Windows Movie Maker

tekst kan zetten?

Als je wat tekst wilt gaan plaatsen, ga je naar ''Taken'' > Titels of Verantwoording maken > En kies dan of je je tekst op je filmpje, daarvoor of daarachter wilt gaan plaatsen.

Succes.

Bedankt iedereen,maar dat van Widows movie maker werkt niet(XP)met die tekste,

er staan geen "taken".Wie weet wl hoe je tekst in de film plaatst?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...