Trecka Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 Iedereen kan wel Engels toch? Anyway, have fun. Reageren
KJF Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 Ik zou de spelfouten nog even na lopen, Photofiltre -> Photofilter Lineair Dodge -> Linear Dodge Agian -> Again Reageren
Trecka Geplaatst: 17 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 Ik zou de spelfouten nog even na lopen,Photofiltre -> Photofilter Lineair Dodge -> Linear Dodge Agian -> Again Gezien je verbetering begrijp je het in ieder geval. Reageren
Arthis Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 Een mooie, niet al te moeilijke tutorial met leuke techniekjes Ik vind jou uitkomst niet super , maar je kan van de tut wel wat opsteken Reageren
Zyklon Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 leuke tutorial outcome vind ik niet super. Zou je die C4D's die jij gebruitk hebt kunnen linken? of kunne uploaden? Reageren
Froop Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 De outcome kan meer diepte gebruiken. Verder leuke tutorial. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.