Sjorszzz Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 Hallo, De laaste tijd als ik op internet zit dan sluit Internet Explorer vanzelf steeds af en dan zeg hij steeds: Internet Explorer werkt niet meer en moet worden afgesloten. Tot ik net deze melding net kreeg zie afbeelding. Snapt iemand hier iets van en weet je misschien wat ik moet doen om het probleem op te lossen??? Alvast bedankt. Reageren
.Syfes Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 Ik zou eens opnieuw downloaden en instaleren en kijken wat hij doet ! Reageren
DieHappy Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 Probeer dit eens: 1. Sluit alle geopende Internet Explorer- of Windows Verkenner-vensters. 2. U kunt Internet Explorer als volgt openen: klik op de knop Start en klik vervolgens op Internet Explorer. 3. Klik op de knop Extra en klik vervolgens op Internetopties. 4. Klik op het tabblad Geavanceerd en klik vervolgens op Opnieuw instellen. 5. Klik in het dialoogvenster Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen op Opnieuw instellen. 6. Klik nadat de instellingen zijn hersteld op Sluiten en klik op OK. 7. Sluit Internet Explorer af. De wijzigingen worden van kracht nadat u Internet Explorer opnieuw hebt geopend. >>> Door Thundercover: Topic verplaatst naar Software. <<< Reageren
marcootje Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 je kunt hier internet explorer downloaden als dat nodig is... maar ik adviseer je om Firefox te downloaden...bespaart je gelijk een hoop foutmeldingen en virussen Reageren
DieHappy Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 je kunt hier internet explorer downloaden als dat nodig is...maar ik adviseer je om Firefox te downloaden...bespaart je gelijk een hoop foutmeldingen en virussen Bij mij is firefox 1 grote foutmelding. Als ik hem open dan is er een vreemde grote witte balk onderaan het scherm en hij laadt slecht. Zelfs na het opnieuw installeren van firefox heb ik dat. Dus ik geef de voorkeur aan IE. Reageren
marcootje Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 dat is dan een heeeel zelden geval op meer dan 99.99% van de computers werkt firefox gewoon Reageren
TomHagen Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 (bewerkt) Kijk even hier voor een uitleg van de invoegtoepassing 'orbitcth.dll'. Misschien hoort het bij adware of spyware. Bewerkt: 19 juni 2008 door TomHagen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.