Destilios Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 Hey ik heb ff. een vraag.. zijn er hier nog meer mensen die Tversity gebruiken om muziek enz. te streamen naar je ps3/360 Ik gebruik het zelf ook alleen nou heb ik een probleem hier mee.. Als ik mijn computer opstart start hij tversity niet meer goed op dan moet ik handmatig die ''server'' opstarten.. Weet iemand mischien wat het probleem is?? als je tversity nog niet kent en wel wilt gebruiken dan is hier de website: www.tversity.com echt een aanrader. En ik hoop dat iemand een oplossing weet voor mijn probleem Reageren
Preddy Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Wat wil "niet meer goed" opstarten precies zeggen? Start je computer het programma dan niet op of werkt het programma niet goed als de computer het op wil starten. In het eerste geval, drop een snelkoppeling naar de exe in Start > Alle programma's > Opstarten. De andere optie zou ik eens op die site naar een oplossing zoeken, ik heb gehoord dat ze daar een goed forum hadden voor alle problemen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.