kamranoi Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 mijn rating: 8.5/10 mijn mening: perfecte plaatje en mooi text mijn vraag: eey jon hoe vervaagt u uw achtergrond? greetz kamranoi Reageren
Traser Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 [TGD] Nice One.. Hele mooie sig jon, Er zitten veel mooie effecten in en die heb je ook goed tot zn recht laten komen in deze sig, je tekst is ook nice maar kan beter =) Rate: 89/100 Reageren
Jon-asses Geplaatst: 18 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 mijn vraag:eey jon hoe vervaagt u uw achtergrond? Je maakt een nieuwe layer, gaat naar Image -> Apply image. Pak dan de blur tool (moet je even zoeken naar een druppeltje als icoon) en brusht op plaatsen waar ie wat minder scherp moet zijn. Als het nu té blurry is zet je de opacity van de layer wat minder. Bedankt alledrie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.