77erwin77 Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 Heey ik speel al een tijdje GTA4 en ik wou laatst even met een vrachtwagen met trailer rijden... Dus toen ik eindelijk een vrachtwagen had gevonden probeerde ik er een trailer achter te koppelen (net als ik altijd deed in gta San Andreas) maar kreeg geen enkele trailer achter de vrachtwagen gekoppeld. Is het simpelweg gewoon niet mogelijk om een trailer achter een vrachtwagen te krijgen in IV of doe ik iets fout gtrz! Reageren
LangeDraak Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 Heey ik speel al een tijdje GTA4 en ik wou laatst even met een vrachtwagen met trailer rijden...Dus toen ik eindelijk een vrachtwagen had gevonden probeerde ik er een trailer achter te koppelen (net als ik altijd deed in gta San Andreas) maar kreeg geen enkele trailer achter de vrachtwagen gekoppeld. Is het simpelweg gewoon niet mogelijk om een trailer achter een vrachtwagen te krijgen in IV of doe ik iets fout gtrz! Ik heb het ook al vaak geprobeert maar volgens mij is het gewoonweg niet mogelijk Reageren
Destilios Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 idd niet mogelijk anders stonden ook al die trailers wel los van de grond maar dat zijn ze ook niet (staan net zo vast op de grond als alle flats etc.) Reageren
GTAmitch Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 niet mogelijk.. GTA is gruwlijk maar ik moet wel zeggen dat als je uit hebt gespeeld je niet meer zoveel leuke dingen kan doen.. en dat was toch wel het leukste van gta.. het is nooit echt ''uitgespeeld'' altijd was er nog wel wat te doen.. nu is dat niet meer echt zo.. ook dit is hier weer een voorbeeld van Reageren
77erwin77 Geplaatst: 17 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 bedankt voor de snelle reacties! @ Destilios: dat de trailers niet los van de grond staan was mij inderdaad ook opgemerkt.. daardoor vreesde ik al dat het niet mogelijk was maar ik had nog stille hoop dat je op een knopje kon drukken en dan gewoon een trailer achter je vrachtwagentje kon hangen Ik vind het wel jammer dat het dus niet mogelijk is... ik vond dat juist altijd erg leuk in San Andreas... Gta 4 is een prachtige game.. maar toch dom dat ze leuke dingen die in vorige versies wel zaten nu in 1x weg laten Grtz! Reageren
PSP Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 leuk detail over de trailers, schiet eens op de tankwagen trailers Reageren
rjravi1 Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Heey ik speel al een tijdje GTA4 en ik wou laatst even met een vrachtwagen met trailer rijden...Dus toen ik eindelijk een vrachtwagen had gevonden probeerde ik er een trailer achter te koppelen (net als ik altijd deed in gta San Andreas) maar kreeg geen enkele trailer achter de vrachtwagen gekoppeld. Is het simpelweg gewoon niet mogelijk om een trailer achter een vrachtwagen te krijgen in IV of doe ik iets fout gtrz! ja dats idd niet mogelijk Reageren
GTAIVOwns Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Eigenlijk wel zonde dat het niet kan het zo stuk leuker zijn onderweg je trailer loslaten politie auto reedt net achter je Reageren
buikkie Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Eigenlijk wel zonde dat het niet kan het zo stuk leuker zijn onderweg je trailer loslaten politie auto reedt net achter je om die politie te irriteren moet je gewoon een handgranaat droppen vinden ze ook erg leuk Reageren
rjravi1 Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 of ze gwn met kogels bekogelen Reageren
Wienish Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Heey ik speel al een tijdje GTA4 en ik wou laatst even met een vrachtwagen met trailer rijden...Dus toen ik eindelijk een vrachtwagen had gevonden probeerde ik er een trailer achter te koppelen (net als ik altijd deed in gta San Andreas) maar kreeg geen enkele trailer achter de vrachtwagen gekoppeld. Is het simpelweg gewoon niet mogelijk om een trailer achter een vrachtwagen te krijgen in IV of doe ik iets fout gtrz! Net zo onmogelijk als het hangen van een trap-karretje aan je Airtug. Wel zonde weer. Reageren
denven Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 of ze gwn met kogels bekogelen doet neit echt pijn he bekogelen .. ik schiet liever ff flauwe opmerking (humor) Reageren
miesjel Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 jammer, vond ik altijd wel leuk aan gta san andreas. op vliegveld zoveel mogelijk karretjes erachter hangen, beetje rondscheuren met vrachtwagen en trailer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.