Jump to content

Tip: Ice cold Killa

Tmzom

Recommended Posts

De meeste mensen hebben geen problemen met deze missie in San Fierro.

De missie gaat als volgt: Je moet vanaf een soort werkplaats, naar the pleasuredome gaan. Als je er bent moet je met de bewakers praten en die zeggen dat je niet naar binnen mag ga dan naar binnen via het dak, kill een paar mensen, en daarna ren je naar buiten, en dan zie je dat het personage in een auto gaat zitten en wegrijd. Je moet dan deze auto kapotmaken wat niet altijd lukt.

Mijn tip:! als je met de bewakers praat buiten, moet je eerst praten met de bewakers, daarna de bewakers doden, en daarna de Pimpwagen kapotschieten waar Het personage later in weg rijd.

Als je iedereen binnen hebt vermoord, ga je naar buiten, en zie je dat het personage op een MOTER springt. Pak nu je Jetpack en kill 'm!

So easy as that!

Bewerkt: door Tmzom
Delen op andere websites

Mwa...Ik vond dit nog niet eens de moeilijkste missie die er is.

FF een bandje lek schieten voor je naar binnen gaan, of twee, of meer :puh: en dan kan je m zo klem rijden. En dan stapt ie uit (dacht ik) en kan je m zo neerschieten / overrijden

Delen op andere websites

Eej... Waarom blaas je niet gewoon die auto op ;) 1 band lek schieten heeft toch niet (zo) veel

Gewoon kapotschieten veel makkelijker ;)

Tjaa... Het is ook niet zo een moeilijke missie, maar als je hem in 1 keer wil halen(wat de meeste ook wel lukt) kun je gewoon mijn tip gebruiken

Delen op andere websites

Eej... Waarom blaas je niet gewoon die auto op ;) 1 band lek schieten heeft toch niet (zo) veel

Gewoon kapotschieten veel makkelijker ;)

Tjaa... Het is ook niet zo een moeilijke missie, maar als je hem in 1 keer wil halen(wat de meeste ook wel lukt) kun je gewoon mijn tip gebruiken

NOu op een motor is hij moeilijker te pakken te krijgen als een auto met lekke banden die alle kanten op slingert behalve de goede. :D

Ik had hem trouwens in 1x zonder tips/trucs gedaan. :blink:

Delen op andere websites

Eeyz

Je Kan Ook GeWoOn..de auto heel erg beschadigen en dan is hij ook zo kapot..en dan hoef je geen cheats of wat dan ook te gebruiken..( behalfen je machine geweer.. :lol: B) )

PS: de misie is ook makelijk haalbaar zonder iets van te voren te doen..

Delen op andere websites

• 3 maanden later...

help kan iemand me helpen als ik die missie wil gaan doen dan reageert me pc niet meer :S

net dat ik binnen ben is net of er een filmpje gaat komen maar daarna doet hij het niet :S

wilt iemand deze voor me ff doen en dan de savegame hier plaatsen aub :S

hier is mijn savegame en alvast bedankt

ik zit de hele dag te w8 tot dat iemand me kan helpen :S

http://rapidshare.de/files/2562850/GTASAsf4.b.html

Edit door Exabyte: Had je al eerder gewaarschuwd en verzocht de forum regels te lezen. Nu heb je een warn.

Bewerkt: door Exabyte
Delen op andere websites

Link verwijdert, geen warez , niet geschikt voor jongeren.

euhm sorry als ik het vraag uzzy maar waarom post

je een rapliedje?

Bewerkt: door Exabyte
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...