Twankala Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 Onderwerp: Landschap/gebouwen Soort design: Maakt niet uit Size design: Maakt niet uit Render: Mag Animatie: Mag Premade: Nee Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk!
Kai-ShockWave Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 (bewerkt) Ik wil wel . Succes Bewerkt: 18 juni 2008 door Kai-ShockWave
Twankala Geplaatst: 20 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Twankala: Orgineel: Kai-ShockWave:
Robin B Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Ik stem op kai.Mooiere grapchis.Mooi plaatje.En betere lijnen. Twankala.Ik vind hem eigenlijk niet echt mooi,vanwege de kleuren.Dus 5/10 Kai: 9/10 Mijn stem: Kai
1974 Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Ik stem op die van Twankala,die heeft wat zachtere kleuren,hij lijkt nog een beetje op het orgineel,maar daar in tegen lijkt hij toch op een soort van Manga tekening 9/10.
Dizzee Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Aan twankala's large piece heb ik eigenlijk niet op aan te merken. Ik vind het prachtig, mooi kleurgebruik en een fantastisch schilderachtig effect. De sig van Kai is ook niet slecht, ik ben alleen geen fan van de border en de tekst en daarbij vind ik het niet echt speciaal, wat ik wel vind van Twankala's creatie Vote: Twankala
joppie Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Ik wel... Twankala: Mooie 'foto' (hoe noem je het?). De kleuren zijn mooi warm en dat maakt het tot een geheel. Toch een beetje aan de donkere kant... Het past gewoon goed bij elkaar. Kai-Shockwave: Een hele mooie sig. Mooi dat ligt effect zo. De tekst past er ook prima bij. Mooie border, verder niets op aan te merken. Stem: Kai-Shockwave, omdat hij een mooie sig heeft, ook niet te donker.
Twankala Geplaatst: 22 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Zou er nog iemand een stem kunnen doen, zodat hij niet verlengt hoeft te worden. Dank u.
X-Zero Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Dan stem ik ook maar, Ik stem voor Twankala omdat ik het erg bijzonder vind, warme kleuren en het ziet eruit alsof iemand het heeft geschildert Kai, die van jou is ook wel mooi maar het spreekt me minder aan.
ElBarto~ Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 kies ik toch voor kai, daar lijkt het meest werk aan gedaan (ik ken er geen bal van)
Bossinkje Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 (bewerkt) Twankala: Een erg mooi plaatje! Ik vind de kleuren erg mooi staan. Ook lijkt hij nog een beetje op het origineel, en het origineel vind ik ook erg mooi. 8.6/10 Kai-Shockwave Een mooie sig, maar ik vind hem niet zoveel kleur hebben vergeleken met die van Twankala. Dat vind ik wel erg jammer. De tekst is mooi, en het plaatje zelf ook. 8.3/10 Mijn stem: Twankala Bewerkt: 25 juni 2008 door Bossinkje
Scarface92 Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 De screen van Twankala lijkt net op een schilderij, erg mooi dus. Leuke/mooie kleuren en effecten gebruikt. Hier houd ik wel van.. Kai- Shockwave: Het ziet er mooi uit alleen lijkt het mij vrij simpel. Mijn stem: Twankala
.Levi. Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Battle afgelopen, winnaar Twankala +1 punt voor jou! Je hebt de top 5 bereikt. Helaas verliezer Kai-ShockWave -1 punt voor jou. Closed en updated.
Recommended Posts