Jump to content

hoe krijg ik de gedownloadde auto IN het spel?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb meerdere auto's gedownload. Maar ik weet niet in welke map ik ze moet stoppen. Kan iemand me hier mee helpen?

Grt. Daan

Geplaatst: (bewerkt)

SAMI geeft vaak foutmeldingen, en we raden het daarom liever af. In plaats daarvan kan je het beter IMG Tool (handleiding) gebruiken: het kost wel werk, maar vaak geeft 't minder problemen.

Daarnaast is het handig als je zegt voor welke GTA je modificaties hebt gedownload, en op welk platform (PC, PlayStation, Xbox...) je GTA speelt. Om op de PC te modden kun je gewoon de tutorials volgen, maar om op een ander platform te kunnen modden, moet je nog andere dingen doen (die geld kosten een soms illegaal zijn).

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:
SAMI geeft vaak foutmeldingen, en we raden het daarom liever af. In plaats daarvan kan je het beter IMG Tool (handleiding) gebruiken: het kost wel werk, maar vaak geeft 't minder problemen.

Daarnaast is het handig als je zegt voor welke GTA je modificaties hebt gedownload, en op welk platform (PC, PlayStation, Xbox...) je GTA speelt. Om op de PC te modden kun je gewoon de tutorials volgen, maar om op een ander platform te kunnen modden, moet je nog andere dingen doen (die geld kosten).

Oh, die vondt ik dus niet =D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...