gammie_ Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 Een hele lange tijd niks met PS gedaan. Aangezien me proef periode op CS3 verlopen is, moest ik het met me oude PS 7 NL versie doen (wat ik niet bepaald prettig werken vind...) Dit is er uit gekomen: V1: V2: Ik ben geen ster in sigs maken dus hopelijk vinden jullie deze wat. Rate's en tips zijn dan ook welkom Reageren
Bossinkje Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 De sigs zijn beide erg mooi,maar ik kies toch voor V1. V2 heeft lelijke kleuren op de voetbal,dat staat totaal niet . V.d Sar is erg goed geplaatst en ingeblend. Ook is de tekst erg mooi. Pas dus de volgende keer op met de kleurkeuze,want de kleuren in V2 passen niet echt. 7.5/10 Reageren
gammie_ Geplaatst: 17 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 De sigs zijn beide erg mooi,maar ik kies toch voor V1. V2 heeft lelijke kleuren op de voetbal,dat staat totaal niet . V.d Sar is erg goed geplaatst en ingeblend. Ook is de tekst erg mooi. Pas dus de volgende keer op met de kleurkeuze,want de kleuren in V2 passen niet echt.7.5/10 Ik ben erg moeilijk met een keuze maken kwa kleuren Dus dan kan je maar beter 2 versies met verschil in kleur plaatsen. Over Van der Sar ben ik erg lang bezig geweest om hem mooi uit te knippen, vooral dat haar en die handschoen. Graag meer rate's en tips! Reageren
Bossinkje Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 De sigs zijn beide erg mooi,maar ik kies toch voor V1. V2 heeft lelijke kleuren op de voetbal,dat staat totaal niet . V.d Sar is erg goed geplaatst en ingeblend. Ook is de tekst erg mooi. Pas dus de volgende keer op met de kleurkeuze,want de kleuren in V2 passen niet echt.7.5/10 Ik ben erg moeilijk met een keuze maken kwa kleuren Dus dan kan je maar beter 2 versies met verschil in kleur plaatsen. Over Van der Sar ben ik erg lang bezig geweest om hem mooi uit te knippen, vooral dat haar en die handschoen. Graag meer rate's en tips! Zoals je zegt ben je er lang mee bezig geweest,maar het was het waard! Reageren
gammie_ Geplaatst: 18 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 (bewerkt) Nogmaals bedankt voor je reactie Bossinkje. Maar ik zie liever nog wat meer reacties en/of tips van andere leden Edit: Ik heb nog even wat veranderd: Tekst is wat dikkerder en de render heb ik wat duidelijker en helderder gemaakt. Bewerkt: 19 juni 2008 door Global Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.