Capodaano Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2008 Het leukste om te doen vind ik scheuren met snelle auto's op het vliegveld en de Car Cannon natuurlijk! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grazy Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2008 De Stad terroriseren! De POPO's vermoorden! :D samen werken met andere onliners Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2008 Car Cannon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2008 Car Cannon bij die schommels daar ga ik ook altijd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mafkees99 Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2008 Car Cannon bij die schommels daar ga ik ook altijd Ik ook maar als ik dat doe dan ga ik ALTIJD dood als ik word gelanceerd :s HOE KOMT DAT ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
shoarmavlees Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2008 Car Cannon Car cannon? Wat is dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2008 Car Cannon Car cannon? Wat is dat? kijk maar eens naar dit filmpje: . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2008 Car Cannon bij die schommels daar ga ik ook altijd Ik ook maar als ik dat doe dan ga ik ALTIJD dood als ik word gelanceerd :s HOE KOMT DAT ? Doe je dat met Niko of echt in MP free mode? Niko schiet namelijk sneller door het voorruit heen dan een MP mannetje/vrouwtje/zombie heb ik gemerkt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2008 Het liefst beetje kloten[/font] op het vliegveld, soms samenwerken en luchtgevecht doen met iemand anders in heli, of dit deed ik een keer ging ik voor taxi spelen op vliegveld je had alleen rocket launchers en je kon alleen jezelf doodmaken anders alleen wegblazen zoiets ook wel leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2008 Het leukste om te doen vind ik scheuren met snelle auto's op het vliegveld en de Car Cannon natuurlijk! elke popo doodschieten die ik tegenkom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rickcen Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2008 elke popo doodschieten die ik tegenkom Wat is een popo? klinkt als een clown Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LangeDraak Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2008 (bewerkt) elke popo doodschieten die ik tegenkom Wat is een popo? klinkt als een clown Klopt ook wel... De meeste in LC zijn nu eenmaal clowns Bewerkt: 4 juli 2008 door LangeDraak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2008 (bewerkt) popo's vermoorde natuurlijk popo's is een andere woord voor politie Bewerkt: 3 augustus 2008 door rjravi1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LangeDraak Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2008 popo's vermoorde natuurlijk Dit heb je in bericht 10 ook al gezegt.... (zie 3 a 4 berichten hierboven) Dan kan het niet ander dan dat je er echt heeeeeel veel plezier in hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rickcen Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2008 En dan nog opeten ook! Griezel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.