Biocount Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 (bewerkt) of: Bewerkt: 6 juli 2008 door Biocount Reageren
Forumrunner Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Wat moet je eigenlijk precies doen met car-cannon? Reageren
LangeDraak Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Wat moet je eigenlijk precies doen met car-cannon? Om te weten hoe je hem activeert zou ik zeggen zie filmpje boven je. En je moet er niets mee doen.... De stad van grote hoogte bezichtigen in je auto Reageren
Robin B Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Popo,s uitlokken.Chillen en fun. Reageren
Busenitz Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Car Cannon bij die schommels daar ga ik ook altijd Ik ook maar als ik dat doe dan ga ik ALTIJD dood als ik word gelanceerd :s HOE KOMT DAT ? ik rij er altijd achteruit op, anders vlieg ik door mn voorruit Reageren
Forumrunner Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 (bewerkt) gewoon er tegenaan rijden? En wat zijn popo's? (ik heb zelf geen GTA IV:MP) Bewerkt: 8 juli 2008 door forumrunner Reageren
Robin B Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Popo,s dat zijn politie.En waar staat die schommel?? Reageren
.Mic Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 car cannon of andere spelers neer snipen (als friendlyfire aanstaat) Reageren
Wienish Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 (bewerkt) Car Cannon bij die schommels daar ga ik ook altijd Ik ook maar als ik dat doe dan ga ik ALTIJD dood als ik word gelanceerd :s HOE KOMT DAT ? Ik knal er ook altijd uit als ik met de voorkant ga leunen :'( Daarom leun ik nu altijd met de kont van de auto :') Car Cannon met de motor is ook lol :') volgens mij HIER Goed gegokt! Bewerkt: 13 juli 2008 door -_-Alex-_- Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 racen op de luchthaven en veel jumps doen ook op de luchthaven Reageren
snowguard3 Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 -Uit een auto springen als ik heel hard ga -Uit een Helicopter springen -Andere spelers over rijden -Snipen -Voetgangers vermoorden -Blind fire met Rocket launcher Reageren
FerryN Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 elke popo doodschieten die ik tegenkom Wat is een popo? klinkt als een clown popo's, dat zijn die politieagenten, als ik het goed dacht. Reageren
Wienish Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 elke popo doodschieten die ik tegenkom Wat is een popo? klinkt als een clown popo's, dat zijn die politieagenten, als ik het goed dacht. Of een extra Teletubbie? Naja, ik vind Forkliftrallyen wel leuk :') Weet niet waarom. Reageren
joppie Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 Ga 's voor de gein met een auto (comet bijvoorbeeld) rondrijden met granaten in je hand en dan bij een stoplicht jezelf tussen de auto's doorwurmen en gooi dan een granaat uit het raampje... Sommige rijden achteruit of gaan ervandoor, echt lachen. En het is ook leuk als je rijd, kijk dan wel ff achter je! Scheur bijvoorbeeld hard over een kruispunt en gooi dar een granaat neer, wel als er auto's rijden maar dat hoeft niet per se... have fun! Dit vind ik het leukste om te doen maar k dacht geef gelijk een beschrijving. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.