Jump to content

Wat vind jij het leukst om te doen in Free Mode

Capodaano

Recommended Posts

Echt iets om in slappe lach te komen is, dat je moeilijk dood gaat niemand kan je vermoorden je kan wel gewoon dood gaan, en dan met knuppels ofso met een stuk of 10 of meer allemaal bij elkaar staan en knuppele gewoon grappig om te zien hoe ze stuntele of met een grote groep met auto tegen elkaar aanknalle zonder op elkaar te schieten, deze 2 dingen zijn zeldzaam omdat het bijna nooit gebeurt

Delen op andere websites

• Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wienish

3

• AXIO

3

• LangeDraak

3

• rjravi1

2

Ik ben de laatste paar dagen verslaafd aan Derby's op

de bovenste verdieping van de parkeerplek in Purgatory.

Had paar dagen terug steeds gedaan met Ferry daar,

regelmatig iemand over de rand. Op 't gegeven moment

kwam er zo'n 3e persoontje, ik heb hem er eens afgeduwt,

en helaas vloog ik erachteraan :')

Delen op andere websites

• 2 weken later...

ik pleeg vaak zelf moording in freemode lagge is dat vooral met die gekken die alleen wille kille die actervolge me

-eens stond ik boven op een gebouw en die gek ree naar me toen hij stond daar met de auto onder in de auto wat rond kijken waar ik was ik sprong en viel prezies op de auto zo te horen op de headset schrok hij zich dood

-en dit doe ik zeer vaak dan pak ik een heli bij de vliegveld en ga wat over de water en dan weer naar de vliegveld bou wat snelheid ga wat naar de grond van de vliegveld en spring er uit en woehoe!!! ik voel me dan als een boling ball en knal geelijk tegen 5 outos hoor die alarmen geweldig

-en dat doe ik atijd ook met de snele autos op de vliegveld dan sring ik er ook uit op volle snelheid das echt vet!!

ps:gisteren werd ik aangereden door 3 autos acter elkaar oh man dat moest je zien lagge

Delen op andere websites

met auto rond rijden op airport(lieft met infernus) en dan allemaal gastje om ver rijden

en gastjes die ik niet mag mee nemen in de auto.... en dan kij hard een schans op rijden erzelf uit springen en die auto met die gast die ik niet mag in het water lanceren xD

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...