gta-pilot Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 Onderwerp: free Soort design: free Size design: free Render: free Animatie: free Premade: Nee Tijd van inlevering: ZSM Opmerking: Mijne komt na die van jou.
Arthis Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 (bewerkt) Ik stond net op het punt om een battle aan te maken, maar jij was me voor. Ik doe graag mee: Ik lever deze in: Alvast suc6 @hieronder: het is geen premenade, dit is de eerste keer dat ik hem ergens post . Hij is pas een paar minuutjes oud Bewerkt: 17 juni 2008 door Arthis
gta-pilot Geplaatst: 17 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 (bewerkt) Geen pre made. Ach schijt. Hier is de mijne: Klein is fijn D: Bewerkt: 17 juni 2008 door gta-pilot
Arthis Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 Nou dat is snel geregeld gta-pilot Arthis Ik denk dat het best een spannende battle kan worden Veel succes, sonny
Bossinkje Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 (bewerkt) Gta-pilot: Een leuke sig! Alleen vind ik hem een beetje klein,de maten van Arthis vind ik beter. De render is erg mooi geplaatst, en de achtergrond is ook mooi. Ook de tekst is mooi,maar waarom Dutch Man in plaats van Gta-pilot? Niet dat het echt uitmaakt,maar ik ben er wel een beetje nieuwsgierig naar. 8/10 Arthis: Ook een erg mooie sig! De render is goed geplaatst,en ook heel goed ingeblend.Ook de achtergrond is erg mooi. Het enige minpunt vind ik de tekst. Deze is aan de donkere kant,en staat ook op een nogal donkere achtergrond. Daardoor is de tekst niet goed leesbaar. 8.7/10 Mijn stem: Arthis Sorry gta-pilot,de volgende keer beter. Bewerkt: 17 juni 2008 door Bossinkje
gta-pilot Geplaatst: 17 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 Gta-pilot:Een leuke sig! Alleen vind ik hem een beetje klein,de maten van Arthis vind ik beter. De render is erg mooi geplaatst, en de achtergrond is ook mooi. Ook de tekst is mooi,maar waarom Dutch Man in plaats van Gta-pilot? Niet dat het echt uitmaakt,maar ik ben er wel een beetje nieuwsgierig naar. 8/10 Op een ander forum heet ik DutchMan. En ik wil graag die naam gebruiken. Vandaar.
Bossinkje Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 Gta-pilot:Een leuke sig! Alleen vind ik hem een beetje klein,de maten van Arthis vind ik beter. De render is erg mooi geplaatst, en de achtergrond is ook mooi. Ook de tekst is mooi,maar waarom Dutch Man in plaats van Gta-pilot? Niet dat het echt uitmaakt,maar ik ben er wel een beetje nieuwsgierig naar. 8/10 Op een ander forum heet ik DutchMan. En ik wil graag die naam gebruiken. Vandaar. Oh oke.Ik heb het niet meegerekend voor het cijfer hoor.
David22 Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Op een ander forum heet ik DutchMan. En ik wil graag die naam gebruiken. Vandaar. Mr. Green toch? On topic: gta-pilot / DutchMan: Mooie sig, ik vind alleen de maten een beetje matig. Hij had best wat groter gemogen. Verder heb ik weinig aan te merken op de sig. Misschien had je nog een stroke om te tekst kunnen doen, maar dit misstaat ook niet. Verder leidt je de aandacht in de sig goed naar de render door de achtergrond een beetje vaag te maken en de render juist scherp. Ga zo door! Arthis: Ook een mooie sig, maar ik vind hem minder. De sig van gta-pilot is rustig, die van jou is mij wat te druk. Ook vind ik de tekst niet super leesbaar, want het is een donkere tekst op een donkere achtergrond. Een lichtgrijze 1px stroke doet wonderen! Ook vind ik dat de render erg licht is in zijn gezicht, misschien kan je daar nog wat aan doen. Verder heb ik vrij weinig aan te merken. Ook jij moet zo doorgaan! Stem: gta-pilot
Arthis Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 vandaag is de laatste stemdag, en het staat gelijk. Mog meer stemmen?
gta-pilot Geplaatst: 19 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 Gta-pilot: Hele mooie sig! Echt prachtig! Alles is gewoon goed Arthis: Ook een super sig alleen is het een beetje onduidelijk. Stem: Gta-Pilot Oh wacht ik ben gta-pilot
.Levi. Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Gelijkstand. Battle verlengd t/m 21 juni.
.Levi. Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Ik zag dat er nog steeds geen stem was uitgebracht.. Laat ik dan even de battle verlengen t/m 23 juni en zelf mijn stem uitbrengen. Stem gta-pilot Het is jammer dat de signature zo klein formaat heeft iets langer had een stuk mooier geweest. De reden waarom ik op deze signature gestemd heb heeft vooral te maken met de belichting. In vergelijking met die van Arthis die een erg stoere sig heeft is die van gta-pilot beter qua belichting. Bij Arthis zie ik toch veel overcontraste plekjes zoals zijn gezicht en hand bijvoorbeeld. De dikke border bij Arthis vind ik ook niet echt passend helaas vind ik die van gta-pilot ook iets te dik. Juist omdat het zo'n kleine signature is moet je hem niet kleiner maken door er een dikke border aan toe te voegen, maar dat is wat ik vind en persoonlijk minder vind staan. Aan de tekst hadden jullie beide iets meer werk kunnen doen, ze vallen allebei niet echt op, hoeft ook niet, maar er had een betere plek uitgekozen kunnen worden. Probeer iets meer tijd daar aan te besteden. Verder zijn het twee signatures waarbij je niet gemakkelijk een keuze uit kunt maken.
.Levi. Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Battle afgelopen winnaar gta-pilot +1 punt voor jou! Helaas Arthis gaat 1 plek terug, -1 punt voor jou. Closed en updated.
Recommended Posts