robinho123 Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 er zijn hier allemaal tutorials van photoshop met goede uitleg maar waarom is er geen tutorial voor paintshop. want paintshop is ook een redelijke programma denk ik. via google zijn er ook niet echt veel. is er een reden voor? en heeft iemand dan toch mischien een link voor tutorials van paintshop. dat zou me erg helpen _O_ Reageren
.Phobia Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 ga naar www.deviantart.com, meld je daar aan, type dan in bij 'search' tutorial paintshop en dan vind je er een hele reeks Reageren
robinho123 Geplaatst: 17 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 bedankt maar is er ook een speciale reden dat iedereen photoshop gebruikt of is het toeval dat iedereen photoshop heeft:P Reageren
.Phobia Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 photoshop is veel bekender dan paintshop, ik heb eigelijk nog nooit iets van paintshop gehoord Reageren
robinho123 Geplaatst: 17 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 (bewerkt) photoshop is veel bekender dan paintshop,ik heb eigelijk nog nooit iets van paintshop gehoord oke dan ik heb ook nooit gehoord van paintshop totdat me zusje ooit kwam met een cd van paintshop Bewerkt: 17 juni 2008 door robinho123 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.