Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Sport

Soort design: Signature

Size design: Maximaal 500x150px

Render: Mag

Animatie: Mag

Premade: Nee

Tijd van inlevering: Over een weekje

Iemand?

@hieronder: Oki, mooi, dan post ik die van mij na die van jou over een weekje :Y

Bewerkt: door Dizzee
Geplaatst:

Is een weekje niet een beetje erg lang? Ik had een wat kortere periode gekozen,zoals twee dagen ofzo.Dit duurt wel erg lang.

Geplaatst:
Is een weekje niet een beetje erg lang? Ik had een wat kortere periode gekozen,zoals twee dagen ofzo.Dit duurt wel erg lang.

Misschien is het erg lang, maar dat moeten we toch zelf weten? ^_^

Maar weer even on-topic: ik heb hem al af en post hem dus al, dus hoeft alleen Max 'm nog te posten :)

Succes M4X!

Geplaatst:

Misschien is het erg lang, maar dat moeten we toch zelf weten? ^_^

Ja,dat moeten jullie zelf weten ja.:puh:

David22: Een leuke sig. De achtergrond is erg leuk, en ook de renders met het witte er om heen is erg mooi. Je tekst is mooi, en het effect erachter ook. De bliksemschicht is ook erg mooi.

8.210

M4X: Een leuke sig, de achtergrond is mooi. Ook het logo van Euro 2008 is erg mooi, en past ook goed bij het onderwerp. Alleen de kloon van de voetballer is niet mooi. Die had ik weggelaten. Ook de tekst is erg leuk.

7.1/10

Mijn stem: David22

Bewerkt: door Bossinkje
Geplaatst:

Mijn stem gaat naar M4X

Ik vind de sig van david er nog wat simpeltjes uitzien, en ben niet zo'n vector type, ik houd meer van rl life.

Alleen jammer dat Nederland eruit ligt :sigaar:

Geplaatst:

Allebei redelijk mooie sigs, ik zal bij allebei de sigs even wat commentaar geven. :D

David22, je hebt wel een mooie sig, maar ik vind het een iets te drukke signature. De bliksemschicht past er al helemaal niet bij en de tekst en 'uitspateringen' zijn wat te groot. De achtergrond zelf is mooi, maar dit heb je volgens mij niet zelf gemaakt? Verder past he witte rond de voetballers en tekst niet zo goed bij de achtergrond.

M4X, jij hebt natuurlijk ook een mooie sig, al zitten er volgens mij niet zo veel effecten en dergelijke in. Bij deze sig hoeft dat ook niet want alles ziet er wel goed uit. Het enige nadeel vind ik de tekst. Alles past zo goed bij elkaar en dan kom je opeens met zo'n slecht font af. :duh: Je had dus beter een ander font gekozen. Verder ziet alles er goed uit, je kon misschien alleen het logo van de Euro 2008 wat meer ingeblend hebben?

2 Mooie signatures dus, maar mijn stem gaat toch naar M4X.

M4X,

Mooie sig al vind ik het jammer dat je Nederland hebt gebruikt want die heeft van de Russen verloren, maar daar kon jij ook niks aan doen verder vind ik het een prima sig waar verder niks lelijks aan op te merken is, ga zo door!

David22,

Mooi gemaakt, het heeft een mooi effect alleen de bliksem vind ik er niet bij passen en de witte vlekken achter je render zijn iets té vind ik.

Vote: M4X

Bewerkt: door hackman
Geplaatst:

Battle afgelopen, winnaar M4X +1 punt erbij! Of ik daar blij mee moet wezen weet ik niet echt (ranking).. :{;) Helaas voor David22, je hebt verloren en dat betekent dat er voor jou een punt af gaat en daarmee ook de ranking verlaat. Volgende keer beter!

Closed en updated!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...