Jump to content

Geen politie

Gta Bram

Recommended Posts

Ik reed in een FIB Buffalo, en ik was bezig met de Most Wanted af te werken. Ik moest naar een ander land want ik kwam langs de tolwegen. Maar ik had geen zin om te stoppen, betalen, en weer op te trekken. Dus ik rij door de slagboom heen. Wat bleek nou, ik kreeg geen politie achter me aan, en er ging ook geen geld af, dus met een politiewagen hoef je geen tol te betalen.

Lekker makelijk ^_^

Laterz

Bewerkt: door Gta Bram
Delen op andere websites

Dat komt omdat je in een voertuig zat met sirenes , hetzelfde geldt voor gewone politiewagens en ambulances.

Er zijn nog manieren om de tol te omzeilen o.a. je voorligger een duw te geven zodat hij tegen de slagboom botst waardoor hij afbreekt. Geen slagboom = geen tol :puh:

En ook door tussen de 2 middelste tolhuisjes te rijden met je wagen of motor.

Bewerkt: door Think
Delen op andere websites

Ik heb als ik erlangs ga waar geen slagboom zit altijd 1 ster wanted level.

Meestal stop ik, vind ik wel grappig, en geld zat maar als ik er geen zin in heb of de auto voor me staat tegen de zijkant van het huisje vast rijd ik er langs...

Bewerkt: door joppie
Delen op andere websites

Nee de Politie, Ambulance en Brandwer hoeven geen tol te betalen. Omdat deze wagens met spoed ergens heen moeten en dus geen tijd hebben om iets te gaan betalen. Dit is zowel in GTA IV als in het echt. In het echt hoef je ook geen tol te betalen en een Ambulance, Brandweer of politie wagen mogen gewoon door rood rijden. Want dan hebben ze geen tijd om voor het rode stoplicht te stoppen. In GTA IV mag je natuurlijk met elke auto door rood rijden zonder dat er iets gebeurt. Maar in het echt moet je natuurlijk stoppen. ;) Ik denk ook niet dat Rockstar deze functie gaat toevoegen in een van de toekomstige GTA's. Dan krijg je één wanted level ster, als je door rood rijdt. Ik denk niet dat de Fans van GTA dit leuk vinden want dan krijg je te snel de politie achter je aan. ;)

DSgregor :cya:

Delen op andere websites

Ik heb weleens dat ik geen ster krijg als ik gewoon door het tolpoortje ram :puh: Dat gebeurt als ik over de East Borough bridge naar mijn safehouse bovenaan de kaart ga. Als ik de andere kant opga, dan heb ik altijd een ster.

Delen op andere websites

Geen slagboom = geen tol?

Ik heb vaak genoeg een 1* WL gekregen toen er geen slagboom was...

Hij was waarschijnlijk naar boven op dat moment, de slagboom moet echt afgebroken zijn.

Volgens mij valt dat allemaal wel mee, als ik namelijk onder een slagboom door rij die nog open is van de persoon voor me, krijg ik gewoon 1 ster.

Delen op andere websites

Geen slagboom = geen tol?

Ik heb vaak genoeg een 1* WL gekregen toen er geen slagboom was...

Hij was waarschijnlijk naar boven op dat moment, de slagboom moet echt afgebroken zijn.

Volgens mij valt dat allemaal wel mee, als ik namelijk onder een slagboom door rij die nog open is van de persoon voor me, krijg ik gewoon 1 ster.

Of gewoon een motor nemen en er aan de rechter kant langs racen :dans:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...