Jump to content

Geen politie


Gta Bram

Recommended Posts

ik rij gewoon altijd door, als je 1 ster hebt en je geeft gewoon vol gas, ben je die ster zó kwijt ;)

Ik heb soms wel dat het me heel erg tegenzit, vooral onderweg van het meest rechtse eiland naar die erboven, dan kom ik op dat stukje voordat je boven ben nog 3 keer een politie auto tegen, waardoor de cirkel zich verplaatst, en je vervolgens daarboven rondjes kan gaan rijden om ze kwijt te raken...

Link to comment
Delen op andere websites

Idd het zou wel kut zijn moest je stoppen voor rood en dan een ster krijgen als je doorrijd

Maar dit is al in een game gezet :puh:

Driv3r had dit

als je door rood reed kwam politie achter je aan :7

En de tolhuisjes vind ik maar kut[/font] :puh:

is elke keer 5 $ als je der langsmoet :7

en als je in begin bent gaat je geld snel naar beneden :puh:

Wat je ook eens kunt proberen is voor het tolhuis uit je auto

springen en zorgen dat dat je auto door het tolhuis rijd

en dat loop je terug naar je auto ? :puh:

ik probeer het morgen eens ;)

Gratzz GTAFreak007 :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik reed in een FIB Buffalo, en ik was bezig met de Most Wanted af te werken. Ik moest naar een ander land want ik kwam langs de tolwegen. Maar ik had geen zin om te stoppen, betalen, en weer op te trekken. Dus ik rij door de slagboom heen. Wat bleek nou, ik kreeg geen politie achter me aan, en er ging ook geen geld af, dus met een politiewagen hoef je geen tol te betalen.

Lekker makelijk ^_^

Laterz

Wat ook leuk is, als met een auto rijd met sirenes, en dan een wanted hebt, als je de sirenes aan hebt, en dan een wout tegen komt buiten de cirkel, dat de cirkel niet verplaats, tenzij je heel langzaam langs die wout gaat.

Dit heb ik ook vaak zat.

Later

Link to comment
Delen op andere websites

Wat je ook eens kunt proberen is voor het tolhuis uit je auto

springen en zorgen dat dat je auto door het tolhuis rijd

en dat loop je terug naar je auto ? :puh:

ik probeer het morgen eens ;)

Gratzz GTAFreak007 :sigaar:

Ik ben een keer door het ram gevlogen omdat ik tegen een voorligger botste over de dlagboom en had geen ster. Dus het kan wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik reed in een FIB Buffalo, en ik was bezig met de Most Wanted af te werken. Ik moest naar een ander land want ik kwam langs de tolwegen. Maar ik had geen zin om te stoppen, betalen, en weer op te trekken. Dus ik rij door de slagboom heen. Wat bleek nou, ik kreeg geen politie achter me aan, en er ging ook geen geld af, dus met een politiewagen hoef je geen tol te betalen.

Lekker makelijk ^_^

Laterz

Wat ook leuk is, als met een auto rijd met sirenes, en dan een wanted hebt, als je de sirenes aan hebt, en dan een wout tegen komt buiten de cirkel, dat de cirkel niet verplaats, tenzij je heel langzaam langs die wout gaat.

Dit heb ik ook vaak zat.

Later

Oh chill dat wist ik niet. ik zit ze juist altijd uit om low profile te houden thnx! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik reed in een FIB Buffalo, en ik was bezig met de Most Wanted af te werken. Ik moest naar een ander land want ik kwam langs de tolwegen. Maar ik had geen zin om te stoppen, betalen, en weer op te trekken. Dus ik rij door de slagboom heen. Wat bleek nou, ik kreeg geen politie achter me aan, en er ging ook geen geld af, dus met een politiewagen hoef je geen tol te betalen.

Lekker makelijk ^_^

Laterz

oow dat wist ik niet

thx :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...