wilc0 Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 ik rij gewoon altijd door, als je 1 ster hebt en je geeft gewoon vol gas, ben je die ster zó kwijt Reageren
Dx11 Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 ik rij gewoon altijd door, als je 1 ster hebt en je geeft gewoon vol gas, ben je die ster zó kwijt Ik heb soms wel dat het me heel erg tegenzit, vooral onderweg van het meest rechtse eiland naar die erboven, dan kom ik op dat stukje voordat je boven ben nog 3 keer een politie auto tegen, waardoor de cirkel zich verplaatst, en je vervolgens daarboven rondjes kan gaan rijden om ze kwijt te raken... Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 lol een agent die gewoon geen zin heeft om te betalen kan daar dus doorheen , maar een civilian (burger) met veel haast dus niet XD Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Idd het zou wel kut zijn moest je stoppen voor rood en dan een ster krijgen als je doorrijd Maar dit is al in een game gezet Driv3r had dit als je door rood reed kwam politie achter je aan En de tolhuisjes vind ik maar kut[/font] is elke keer 5 $ als je der langsmoet en als je in begin bent gaat je geld snel naar beneden Wat je ook eens kunt proberen is voor het tolhuis uit je auto springen en zorgen dat dat je auto door het tolhuis rijd en dat loop je terug naar je auto ? ik probeer het morgen eens Gratzz GTAFreak007 Reageren
FerryN Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 Ik reed in een FIB Buffalo, en ik was bezig met de Most Wanted af te werken. Ik moest naar een ander land want ik kwam langs de tolwegen. Maar ik had geen zin om te stoppen, betalen, en weer op te trekken. Dus ik rij door de slagboom heen. Wat bleek nou, ik kreeg geen politie achter me aan, en er ging ook geen geld af, dus met een politiewagen hoef je geen tol te betalen.Lekker makelijk Laterz Wat ook leuk is, als met een auto rijd met sirenes, en dan een wanted hebt, als je de sirenes aan hebt, en dan een wout tegen komt buiten de cirkel, dat de cirkel niet verplaats, tenzij je heel langzaam langs die wout gaat. Dit heb ik ook vaak zat. Later Reageren
DJRobin Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 Wat je ook eens kunt proberen is voor het tolhuis uit je auto springen en zorgen dat dat je auto door het tolhuis rijd en dat loop je terug naar je auto ? ik probeer het morgen eens Gratzz GTAFreak007 Ik ben een keer door het ram gevlogen omdat ik tegen een voorligger botste over de dlagboom en had geen ster. Dus het kan wel. Reageren
Valto Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 Ik reed in een FIB Buffalo, en ik was bezig met de Most Wanted af te werken. Ik moest naar een ander land want ik kwam langs de tolwegen. Maar ik had geen zin om te stoppen, betalen, en weer op te trekken. Dus ik rij door de slagboom heen. Wat bleek nou, ik kreeg geen politie achter me aan, en er ging ook geen geld af, dus met een politiewagen hoef je geen tol te betalen.Lekker makelijk Laterz Wat ook leuk is, als met een auto rijd met sirenes, en dan een wanted hebt, als je de sirenes aan hebt, en dan een wout tegen komt buiten de cirkel, dat de cirkel niet verplaats, tenzij je heel langzaam langs die wout gaat. Dit heb ik ook vaak zat. Later Oh chill dat wist ik niet. ik zit ze juist altijd uit om low profile te houden thnx! Reageren
rjravi1 Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Ik reed in een FIB Buffalo, en ik was bezig met de Most Wanted af te werken. Ik moest naar een ander land want ik kwam langs de tolwegen. Maar ik had geen zin om te stoppen, betalen, en weer op te trekken. Dus ik rij door de slagboom heen. Wat bleek nou, ik kreeg geen politie achter me aan, en er ging ook geen geld af, dus met een politiewagen hoef je geen tol te betalen.Lekker makelijk Laterz oow dat wist ik niet thx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.