cavorpa Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 kan je bij gta sna andreas mod installer een anderen naam zetten zoal ferarri f50 Reageren
Reynolds_G Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 wat bedoel je precies? om de naam in-game te veranderen? dan heb je gxt editor nodig Reageren
EXIT Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 Back-up kun je noemen zoals je wilt maar de ingame naam veranderen gaat niet met sami Reageren
cavorpa Geplaatst: 17 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 (bewerkt) als ik de naam van de auto moet invullen ''''zie bijlagen'''' kan ik ook een anderen naam zetten Bewerkt: 17 juni 2008 door cavorpa Reageren
wesley123 Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Ik raad sowieso al af om uberhaupt SAMI te gebruiken, het geeft foutmeldingen en het kan rare bugs veroorzaken. Ik adviseer je dan ook om gewoon zoiets als IMG-Tool te gebruiken, het kost wel meer tijd maar het houd je SA bugvrij. Om de tekst te veranderen heb je GXT Editor nodig of iets dergelijks, dan zoek je daarmee de naam van de auto op en wijzigt die in een naam die je wilt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.