Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Beloningen:

Het zit vrij simpel in elkaar. Elke keer na het behalen van 10 Red Balloons zal er een wapen beschikbaar komen bij je savehouse.

10 = pistol

20 = scorpion

30 = Stubby shotgun

40 = Molotov cocktails

50 = AK-47

60 = Body armor

70 = Vlammenwerper

80 = Equaliser

90 = Sniper rifle

99 = M249

Red balloon 1:

Je zult vast als je een beetje om je heen gekeken hebt en richting het westen kijkt wat lange bomen hebben opgemerkt. Bij de eerste van de drie bomen kun je tussen de lange bladeren nog een rode ballon zien. Nog even een plaatje voor de duidelijkheid. Kijk ook nog even op wikiGTA voor een kaart.

Veel succes nog! ^^

Geplaatst: (bewerkt)

Hey Basssss,

Je kan inderdaad niet met wapens binnen gaan in de luchthaven.

Ga aan de oostelijke ingang staan en dan kan je de ballon zien hangen onder de boven verdieping. Sniper deze even neer en je hebt weer een ballon minder te gaan!

Als je het nog niet snapt, hier een afbeelding:

GTA-Freak2

Bewerkt: door GTA-Freak2
Geplaatst:
Hartelijk dank, ik moet eerst aan een sniper zien te komen. :puh:

Als je goed mikt kan het ook met een ander wapen hoor (alleen een shotgun zeker niet) ;)

Geplaatst:
Daar zijn verschillende mogelijkheden voor:

1. Het spel heeft 2 verschillende snipers. De zogeheten sniper rifle heeft één vindplaats op het eiland 'Starfish Island'. >klik<. De andere sniper is eentje met een laser erop. Net als de normale sniper heeft deze één vindplaats op het Oostelijke eiland. >klik<.
  2. Ammu-nation. Na de missie 'From zero to hero' word het Oostelijke eiland beschikbaar. Hier zijn 2 ammu-nation vestigingen die beide een sniper verkopen. De ammu-nation in 'North point mall' verkoopt de PSG1 laser sniper. En de ammu-nation aan het zuiden van het eiland vlak bij Lance's huis verkoopt de normale sniper rifle.
  3. Na het behalen van 90 Red balloons zal er een sniper rifle beschikbaar komen bij je savehouse.

Veel succes nog^^

Daar zijn verschillende mogelijkheden voor:

1. Het spel heeft 2 verschillende snipers. De zogeheten sniper rifle heeft één vindplaats op het eiland 'Starfish Island'. >klik<. De andere sniper is eentje met een laser erop. Net als de normale sniper heeft deze één vindplaats op het Oostelijke eiland. >klik<.
  2. Ammu-nation. Na de missie 'From zero to hero' word het Oostelijke eiland beschikbaar. Hier zijn 2 ammu-nation vestigingen die beide een sniper verkopen. De ammu-nation in 'North point mall' verkoopt de PSG1 laser sniper. En de ammu-nation aan het zuiden van het eiland vlak bij Lance's huis verkoopt de normale sniper rifle.
  3. Na het behalen van 90 Red balloons zal er een sniper rifle beschikbaar komen bij je savehouse.

Veel succes nog^^

Bedankt, maar ik heb nog geen missies gedaan, en kan alwel naar Starfish Island, maar ik kan geen sniper riffle vinden op die locatie. :?

Edit: Ballon 4 heb ik, gekregen met een M4 die ik van een dode soldaat heb gepakt. (had hem omver gereden. :puh: )

Edit2: Waar is in godsnaam ballon 15?!'

Edit3: Hoe kom ik bij ballon 39? Er is nergens een ingang in het gebouw?!?

Edit4: En 42 zit ook al zo hoog bij een gebouw zonder ingang???

Edit5: En 48??? :?

Bewerkt: door Basssss

Sorry dat het in het Engels is:

Red Balloon 15: In Little Havana, this ballon is in the lot with the courts.

From the south end of the block, walk North onto a property. Look up to the

trees and you will see this balloon in the top of a palm tree. Its located

above the south end of the courts.

Afbeelding: http://faqsmedia.ign.com/faqs/image/articl...752318/rb15.JPG

________________________________________________________________________________

Red Balloon 39: Under the black ball in the center of the statue at the U

shaped building just south of the North Easternmost property on the West

Island.

Afbeelding: http://faqsmedia.ign.com/faqs/image/articl...752318/rb39.JPG

________________________________________________________________________________

Red Balloon 42: On the roof of the building with a satellite dish, just under

it on the south side of the Northernmost road.

Afbeelding: http://faqsmedia.ign.com/faqs/image/articl...752318/rb42.JPG

Red Balloon 48: On the southwest corner of the Water tower on the film studio.

Afbeelding: http://faqsmedia.ign.com/faqs/image/articl...752318/rb48.JPG

Meer informatie: Klik -->hier<--

Hopelijk heb ik je genoeg geholpen :).

GTA-Freak2

Bewerkt: door GTA-Freak2

Bedankt, keek alleen op die pagina en zag het volgende:

Do not repost or use without my express permission.

:schater:

Bewerkt: door Basssss

normaal gezien is iedere red balloon op het westelijk eiland + starfish kapot te schieten met een ak of m4

behalve ballon 39 en 42

39 hangt heel hoog tegen het mendez gebouw (dat gebouw uit de laatste missie waar je die mute moet kapot maken)[/font] en 42 hangt in het gebouw waar je door moest met tommy vercetti in de missie g-spotlight. je weet wel dat gebouw met het gat in het midden.

voor de andere moet je goed rondkijken in boomkruinen (of palmkruinen :puh:)

of miss onder reclameborden.

normaal gezien vallen de rode ballonnetjes erg op tegen de andere achtergronden behalve misschien op sommige plekken maar op zich zijn ze makkelijk te halen.

:EDIT: ik reken volgens de wikigta methode en niet volgens gtafreak's methode

Bewerkt: door the sith
Geplaatst:
Ik kan Red Balloon 1 niet vinden, en wat zijn de beloningen als je ze allemaal hebt? :$

wapens voor je savehouse

kijk eve in wikigta daar staat het

>>> Door ASPHALT: Kijk jij maar eens het topic wat beter door, het antwoord op deze vraag was namelijk allang gegeven. In het vervolg dus even beter lezen, svp.<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...