joppie Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2008 (bewerkt) Hey, Ik had een vraag: Blijven de Special Ability's als je weer onder de benodigde like gaat bijvoorbeeld 60%? Alvast bedankt... Bewerkt: 17 juni 2008 door joppie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2008 Hey,Ik had een vraag: Blijven de Special Ability's als je weer onder de benodigde like gaat bijvoorbeeld 60%? Alvast bedankt... Nee, zover ik weet gaan ze dan weer weg tot de benodigde procent weer hebt bereikt. Later Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2008 Als je de ability's hebt vrijgespeeld en ze bellen jou dan moet je gewoon de afspraak accepteren en daarna bel je ze weer op om de afspraak af te zeggen. Er gaan dan geen procenten af of er bij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2008 Nee, die blijven niet. Als je onder de 75% komt gaan de special ability's ook weg. Dan moet je eerst weer *...* procent halen om die special ability te krijgen. Gewoon alle afspraken accepteren, dan kom je er ook niet onder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-mike Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2008 Nee, die blijven niet. Als je onder de 75% komt gaan de special ability's ook weg. Dan moet je eerst weer *...* procent halen om die special ability te krijgen. Gewoon alle afspraken accepteren, dan kom je er ook niet onder Gemakkelijker gezegd dan gedaan. Krijg ik een afspraak, aanvaard ik die en terwijl ik naar de ene afspraak reed kreeg ik een nieuw bericht voor een afspraak. Kan ik moeilijk aanvaarden want de afspraak is binnen het uur. Ben je niet op tijd dan krijg je een daling van je procenten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2008 Ik dacht eigenlijk dat het aantal benodige procenten om de 'special ability' te unlcoken, hoger ligt dan het percentage waarmee je die weer verliest. Dus (bijvoorbeeld) 60% om de ability te unlocken, als je dan onder de 15% gaat verlies je hem weer, en moet je weer 60% halen om die opnieuw te krijgen. Maar dat heeft Dutchy ooit ergens gezegt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-mike Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2008 Ik dacht eigenlijk dat het aantal benodige procenten om de 'special ability' te unlcoken, hoger ligt dan het percentage waarmee je die weer verliest. Dus (bijvoorbeeld) 60% om de ability te unlocken, als je dan onder de 15% gaat verlies je hem weer, en moet je weer 60% halen om die opnieuw te krijgen.Maar dat heeft Dutchy ooit ergens gezegt dat klopt maar ik weet de exacte cijfers niet van buiten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.