ietsAnders0 Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2008 Bij de eerste job van little jacob moest je een roestige auto halen en die naar een winkel brengen maar toen ik daar was (Ik ging gewoon via de wegen die waren aangegeven) stond er dat ik naar beneden moest (Z'n pijltje naar beneden) en ik moest er 18:15 zijn en het was 18:13 dus niet gehaald Waar moet ik in hemels naam heen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2008 Bij de eerste job van little jacob moest je een roestige auto halen en die naar een winkel brengen maar toen ik daar was (Ik ging gewoon via de wegen die waren aangegeven) stond er dat ik naar beneden moest (Z'n pijltje naar beneden) en ik moest er 18:15 zijn en het was 18:13 dus niet gehaald Waar moet ik in hemels naam heen ? Ik had hetzelfde! Ik kwam bij die marker aan, en toen stond ik op de plek wat de radar aangaf, maar niks daar. Hoop dat dit eenmalig is of een oplossing voor is, want dit is zeer kut. Ik heb het op de PS3. Later Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chasmen Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2008 Als je bij de marker bent aangekomen moet je naar beneden (evt. van de brug afspringen). Er is een kleine looptunnel, daar staat die gast in. Doorzoek anders voor de missie de omgeving anders. Zo weet je direct hoe je al moet rijden. Ik weet niet zeker of dit al de eerste job is grt, Chasmen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LangeDraak Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2008 Als je bij de marker bent aangekomen moet je naar beneden (evt. van de brug afspringen).Er is een kleine looptunnel, daar staat die gast in. Doorzoek anders voor de missie de omgeving anders. Zo weet je direct hoe je al moet rijden. Ik weet niet zeker of dit al de eerste job is grt, Chasmen De Jobs voor Little Jacob zijn random.... ALs je het spel voor de tweede keer speelt zal je zien dat de eerste job voor Little Jacob anders is dan de eerste keer ;-) Succes in ieder geval met de missie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2008 Je staat dan op zo'n weg. Had ik de eerste keer dat ik die probeerde ook. Ik sprong naar de beneden en vond die gast in zo'n tunneltje daar. Pas wel op want ik ging bijna dood toen ik fout sprong Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Swiggers Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2008 (bewerkt) Dit is erg irritant. Ik kom telkens bij een paar bomen uit met een weg er langs. Telkens ging ik in de aangegeven marker staan en er gebeurde vervolgens helemaal niets. Gelukkig weet ik nu ook hoe het moet Erg lastig voor de mensen die het nog niet weten.. DSgregor Bewerkt: 18 juni 2008 door DSgregor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ietsAnders0 Geplaatst: 18 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2008 Bedankt voor de reacties Nu weet ik waar ik heen moet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fruitcake Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2008 Bij de eerste job van little jacob moest je een roestige auto halen en die naar een winkel brengen maar toen ik daar was (Ik ging gewoon via de wegen die waren aangegeven) stond er dat ik naar beneden moest (Z'n pijltje naar beneden) en ik moest er 18:15 zijn en het was 18:13 dus niet gehaald Waar moet ik in hemels naam heen ? De bocht voorbij rijden en na de bocht rechts het trapje op en weer rechts (je kunt niet anders want er staat een muur boven aan de trap ). Dan tunnel in en uitkijken dat je hem niet overhoop rijd Ben na een paar mislukte pogingen ook eerst de boel is gaan verkennen daar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.