Bossinkje Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Hey allemaal. Ik heb een game genaamd '3D Rijsimulator'. Dat is een game waarbij je online rijles kunt nemen. Op de Engelse/ Duitse sites kun je allemaal extra dingen toevoegen,maar daarbij heb je een code nodig. Die code zou in het handleidingenboekje staan,maar ik heb dat hele boekje niet gekregen Wat nu? Weet iemand van jullie wat ik nu moet doen? Greetzz,,Bossinkje Reageren
gammie_ Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 (bewerkt) Ik ga er van uit dat jij een legale versie van 3D simulator hebt gekocht. Waarschijnlijk staat de handleiding op de Cd-rom zelf, als je even kijkt via Deze Computer> Rechter muisknop op CD van 3D Rijsimulator > Opennen en daar moet je dan een handleiding ergens zien staan. Als dat niet het geval is kan je nog proberen om contact op te nemen met de winkel/bedrijf waar je deze game gekocht hebt. En vragen waarom deze dan niet bij je game zit en of hun je dan zo'n boekje kunnen opsturen. Succes! Bewerkt: 18 juni 2008 door Global Reageren
Bossinkje Geplaatst: 18 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Ik ga er van uit dat jij een legale versie van 3D simulator hebt gekocht. Waarschijnlijk staat de handleiding op de Cd-rom zelf, als je even kijkt via Deze Computer> Rechter muisknop op CD van 3D Rijsimulator > Opennen en daar moet je dan een handleiding ergens zien staan.Als dat niet het geval is kan je nog proberen om contact op te nemen met de winkel/bedrijf waar je deze game gekocht hebt. En vragen waarom deze dan niet bij je game zit en of hun je dan zo'n boekje kunnen opsturen. Succes! Op de CD kan ik nergens een handleiding vinden. En ik ben ook niet de enige die de handleiding niet heeft. Een vriend van me heeft hem in een andere winkel gekocht,en ook hij heeft hem niet. Reageren
Gangsta Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Ik ga er van uit dat jij een legale versie van 3D simulator hebt gekocht. Waarschijnlijk staat de handleiding op de Cd-rom zelf, als je even kijkt via Deze Computer> Rechter muisknop op CD van 3D Rijsimulator > Opennen en daar moet je dan een handleiding ergens zien staan.Als dat niet het geval is kan je nog proberen om contact op te nemen met de winkel/bedrijf waar je deze game gekocht hebt. En vragen waarom deze dan niet bij je game zit en of hun je dan zo'n boekje kunnen opsturen. Succes! Op de CD kan ik nergens een handleiding vinden. En ik ben ook niet de enige die de handleiding niet heeft. Een vriend van me heeft hem in een andere winkel gekocht,en ook hij heeft hem niet. Zoals Global al eerder heeft gezegd, is het beter als je even contact opneemt met de maker/bedrijf van de game. Reageren
gammie_ Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Op de CD kan ik nergens een handleiding vinden. En ik ben ook niet de enige die de handleiding niet heeft. Een vriend van me heeft hem in een andere winkel gekocht,en ook hij heeft hem niet. Ik heb 3D rijsimulator zelf ook gehad. En inderdaad het bestond niet meer dan uit een Cd-rom met een voorkantje en een achterkantje van de hoes met plaatjes en wat tekst... Ik zelf denk dat het komt omdat dit spel al oud is, je komt het ook niet snel in een winkel meer tegen. Volgens mij bestonden de pakketten vroeger uit zo'n grote doos. Waarschijnlijk zat daar wel een handleiding bij. De enigste optie zou dan zijn: ga terug met het spel naar de winkel en vraag hoe dit kan. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 18 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 (bewerkt) Ik ga er van uit dat jij een legale versie van 3D simulator hebt gekocht. Waarschijnlijk staat de handleiding op de Cd-rom zelf, als je even kijkt via Deze Computer> Rechter muisknop op CD van 3D Rijsimulator > Opennen en daar moet je dan een handleiding ergens zien staan.Als dat niet het geval is kan je nog proberen om contact op te nemen met de winkel/bedrijf waar je deze game gekocht hebt. En vragen waarom deze dan niet bij je game zit en of hun je dan zo'n boekje kunnen opsturen. Succes! Op de CD kan ik nergens een handleiding vinden. En ik ben ook niet de enige die de handleiding niet heeft. Een vriend van me heeft hem in een andere winkel gekocht,en ook hij heeft hem niet. Zoals Global al eerder heeft gezegd, is het beter als je even contact opneemt met de maker/bedrijf van de game. Contact opgenomen met de maker heb ik ook al gedaan,maar zij vonden de vraag niet echt duidelijk. Dat heeft me dus ook niet echt geholpen. @Global: Teruggaan naar de winkel lijkt mij ook niet echt nodig,want zoals je al zegt komt het waanschijnlijk doordat het spel nogal oud is. Ook is het al een hele tijd geleden dat ik hem heb gekocht. Bedankt voor jullie hulp. Bewerkt: 18 juni 2008 door Bossinkje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.