Bossinkje Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 (bewerkt) Hey.Ik weet dat ik er niet zo goed in ben,maar ik kon het niet laten er eentje te maken. De border vind ik alleen iets minder. Rates & Comments? Bewerkt: 18 juni 2008 door Bossinkje Reageren
2fast{0} Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Uitgeknipte auto's vind ik op een zwarte achtergrond nooit echt mooi, je hebt daarnaast wel een mooi bliksem effect erbij gedaan, wat het op zich dragelijk maakt om naar je signature te kijken. Wat niet helemaal klopt is je border, hij is niet overal gelijk en dat vind ik wel jammer, en ook loopt je tekst over je border heen, erg jammer. Probeer meer met je signature te doen, en niet vol te stoppen met 2 renders, probeer veel te brushen en doe je border over al je layers heen, en niet zoals hier de tekst er boven. Wat ik bij jou ook vaak zie is dat je overal hetzelfde font gebruikt, probeer eens wat nieuws en doe wat leuks met je tekst. Misschien moet je ook eens wat anders als auto's proberen te gebruiken, misschien een actieheld of zoiets. Ik denk dat je wel veel kan, maar je er niet echt gebruik van maakt, probeer een beetje te spelen met alle knoppen dan gaat het zeker de goeie kant op! Reageren
Bossinkje Geplaatst: 18 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Oke,bedankt. Iemand anders nog misschien? Reageren
1974 Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Oke,bedankt. Iemand anders nog misschien?Ik vind ze best mooi,alleen die auto is een beetje vaag maar als je daar niet op let dan is er ook niets aan de hand 9/10. Reageren
kamranoi Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 (bewerkt) too bad to rate it bro'. ik bak er ook niks van en ik wil echt niet gemeen zijn maar het is hartsikke low. volgende keer beter edit: het kan ook niet zo zijn maar wat ik net zei is mijn mening. Bewerkt: 18 juni 2008 door kamranoi Reageren
Bossinkje Geplaatst: 19 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 Bedankt allemaal. Misschien nog iemand anders? Ik kan wel wat tips gebruiken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.