Vegeta Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Weet iemand hoe je bij pro evolution soccer 2008 trucjes moet doen. Zoals panna's geven of andere bewegingen om lang spelers te komen ?? Ik heb de spel op mijn pc maar mijn vriend ook op de xbox 360 ... Dus ik zou graag voor allebei willen weten hoe je trucjes moet doen want we hebben allebei geen idee. Ik vind echt dat de makers het makelijker moeten maken door ingame een tutorial te zetten waar je dat kan leren .... Maar jah weet iemand het ? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 In het boekje (van de PC-versie) vind je op bladzijde 7 een flinke rij met trucjes die je kunt uitvoeren. Daarnaast is het ook afhankelijk van je instellingen, aangezien ik deze aangepast. Met de LT toets (Trekker Links) kan ik trucjes maken. Ik heb hier de letter X op het toetsenbord voor aangewezen: Je kunt overigens je besturing aanpassen via Start > Alle programma’s > KONAMI > Pro Evolution Soccer 2008 > Settings. Reageren
Vegeta Geplaatst: 18 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 (bewerkt) Ja ik kende die plekje al met settings maar ik kan zien dat je fifa speelt omdat je X = d hebt gedaan en B = a . Maar jah ik wist eigenlijk al dat je door die left trigger trucjes kon doen maar ik drukte dan ook altijd zoals het hoort daar bij opde links boven rechts en onder toetsen maar er gebeurde niks , ik weet alleen nog dat ik een keer een schaar deed maar kan je mischien de handleiding voor me scannen ofzo want ik weet niet waar die van mij is ??? Bewerkt: 18 juni 2008 door cesar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.