peter-de-gekste Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Hallo mensen, Ik zit met een groot probleem, ik vertel wat er aan de hand is en dan hoop ik dat 1 van jullie mij kan helpen. Ik heb een PS3 die op een HD tv staat aangesloten. Mijn broertje wou gister zonder dat ik erbij was, de instellingen voor HD omzetten naar instellingen voor SCART, zodat hij boven op zijn eigen tv aan de playstation kon. Nou heeft hij een instelling gekozen, welke niet ondersteund wordt door mijn tv. Ik krijg hierdoor alleen nog maar een zart scherm en geluid. Ik hoop dat iemand mij kan helpen om deze instellingen weer goed te zetten of het systeem te resetten ofzo. MvG Peter Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Je kan proberen de stekker er uit te halen voor 15 minuten en dan er weer in te doen en weer opstarten, maar dan gaan je instelingen weg!!! Of je kan even in de handleiding kijken of er iets over staat. Maar je kan altijd even naar sony bellen voor hulp Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 18 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Je kan proberen de stekker er uit te halen voor 15 minuten en dan er weer in te doen en weer opstarten, maar dan gaan je instelingen weg!!!Of je kan even in de handleiding kijken of er iets over staat. Maar je kan altijd even naar sony bellen voor hulp Welke stekker als ik vragen mag? Want zowiezo als ik de stroom eraf haal, zal hij nog vrij weinig doen lijkt me zo? Reageren
2fast{0} Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Sluit hem eens aan op je scart, en zet je TV ook op die ingang! Dan zul je zeker wat zien, verander nu de instellingen weer naar je HDMI kabel, dan moet je je TV op je HDMI ingang zetten en dan accepteren. Als je dit volgt moet hij het gewoon horen te doen. Reageren
Woetsha Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Eerst systeem uitschakelen en dan 5 seconden de knop aan/uit indrukken... (tot je een 2de keer *tit* hoort) bron (Hier staat het omgekeerde) Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 19 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 Eerst systeem uitschakelen en dan 5 seconden de knop aan/uit indrukken... (tot je een 2de keer *tit* hoort)bron (Hier staat het omgekeerde) Had t al in handleiding gevonden ja;-). Te vlug weer iets vragen.. Maar in ieder geval hartstikke bedankt voor de genomen moeite=). MvG Peter Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.