hanzel18 Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 Hoi ik ben nieuw en een van de redenen dat ik hier ben gekomen is de vraag: Wat doe ik fout? bij de vraag: Mijn limit adjuster zecht als ik probeer te saven dat de toegang ge weigerd is. Wat is Dat? Reageren
PatrickW Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 Hoi ik ben nieuw en een van de redenen dat ik hier ben gekomen is de vraag: Wat doe ik fout? bij de vraag: Mijn limit adjuster zecht als ik probeer te saven dat de toegang ge weigerd is. Wat is Dat? Je hebt waarschijnlijk de files in je GTA-directory nog op "alleen lezen" staan. Deze "alleen lezel" vlag moet je weghalen: * GTA directory selecteren * rechtermuis menu, eigenschappen * vinkje weghalen bij 'alleen lezen" Voor limit adjuster hoeft dit eigenlijk alleen vaan de gta-vc.exe, maar de hele directory in een keer doen is makkelijker, en voorkomt problemen met andere mods in de toekomst. Reageren
hanzel18 Geplaatst: 2 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 sorry maar wat is een directory(laatste vraag)? Reageren
PatrickW Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 sorry maar wat is een directory(laatste vraag)? oh, sorry ik ben de engelse versie van windows gewend. Een directory is een folder. Reageren
hanzel18 Geplaatst: 3 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2005 o ok bedankt mensen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.