Jump to content

Jack Thompson word bezoekt door US Marshals

Recommended Posts

Geplaatst:

Jack Thompson was visited by a pair of US Marshals after he wrote a letter to the Floridian bar member Judge Moreno claiming he had fewer rights than a prisoner at Guantanamo bay.

According to Games Politics, Thompson wrote the letter on Friday expressing his frustrations that he can not obtain judicial relief in his battle against the Florida Bar.

"We find yesterday that enemy combatants at Guantanamo are to get more due process from federal judges than what I am to have," he wrote.

"I guess my 'mistake' was not killing 3000 people to make my point."

Judge Moreno apparently took offence to this and sent two Marshals to have a chat with the attorney. I suppose telling a judge you made a mistake in not killing 3000 people is like joking that you're carrying a bomb through airport security.

In response to the visit, Thompson claimed the Justice Department are harassing him. He has written to the council for the House Judiciary Committee requesting a meeting in Washington to air his complaint.

More soon, then.

Bron: CVG

:dans:

Geplaatst:
word bezoekt :schater:

Wie is trouwens Jack Thompson? :$

DE HATER VAN ROCKSTARGAMES, die vent is een grote vuile klootzak ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Een kl*te advocaatje die verschillende rechtzaken tegen rockstar games wou beginnen,zoals de Hot Coffee Mod.

De kontaap,stomme reetkont dat ie is voor mijn part hangen ze hem op! :Y

Grtz PiekeTheCat :D

Bewerkt: door PiekeTheCat
Geplaatst:

Een kl*te advocaatje die verschillende rechtzaken tegen rockstar games wou beginnen,zoals de Hot Coffee Mod.

rechtzaken tegen rockstar wilde beginnen zoals de Hot Coffee mod? ik dacht dat dat gewoon een domme mod was zodat je kon neuken met CJ ofzo?

Geplaatst:

rechtzaken tegen rockstar wilde beginnen zoals de Hot Coffee mod? ik dacht dat dat gewoon een domme mod was zodat je kon neuken met CJ ofzo?

Deze mod activeerde de 'Hot Coffee' gedeelte, deze was door R* geblokkeerd zodat deze niet kon worden gebruikt.

Toen een NLer, namelijk Patrickw in de Engine(Main.scm) ging kijken, vond dit deel van de script, liet het activeren en releasde dit.

Zo kwam de mod op internet en vele speculaties kwamen rond SA.

Z ging het toch volgens mij?

Maar Thompson vind dat GTA ongeschikt is door zijn agressie en 'sex' gehalte, vandaar de rechtzaken

Deze kerel:

gta_jack.jpg

Kijk die schele kop... :clown: "Zeg Thompson, je moet je scheren.."

Toch aardig dat hij z'n steentje wil bijdragen aan Rockstar en koopt GTA IV voor de XBOX 360 :clown:

DSgregor :cya:

Bewerkt: door DSgregor
Geplaatst:
Hij heeft dus de xbox 360 versie, hij is dus een xbox fanboy. :schater:

tja... dat zegt al weer genoeg :D

ai ai ai, jongens we gaan toch niet wéér een topic vervuilen met consolediscussies.... :D Dat is pertinent offtopic!

Ontopic: Erg amusant om te lezen dat mr. Thompson zo zijn best blijft doen, terwijl iedereen weet dat de $ altijd zal winnen van dit soort tegenwerkingen.. Er wordt zó veel verdient aan games, dat dit soort tegenstanders gelijk geven in de rechtbank de overheid veel te diep in de portomonnee tast. Zolang er wordt verdiend, zal iedere Jack Thompson in de kiem worden gesmoord! Alleen deze in kwestie houdt het zo lang vol, hé! :schater:

ai ai ai, jongens we gaan toch niet wéér een topic vervuilen met consolediscussies.... :D Dat is pertinent offtopic!

Ontopic: Erg amusant om te lezen dat mr. Thompson zo zijn best blijft doen, terwijl iedereen weet dat de $ altijd zal winnen van dit soort tegenwerkingen.. Er wordt zó veel verdient aan games, dat dit soort tegenstanders gelijk geven in de rechtbank de overheid veel te diep in de portomonnee tast. Zolang er wordt verdiend, zal iedere Jack Thompson in de kiem worden gesmoord! Alleen deze in kwestie houdt het zo lang vol, hé! :schater:

hehe tjah :puh: maar ontopic dan: Thompson is ook gewoon een mafkees die niks beters te doen heeft, want komop ey... waar gaat dit over. Er staat niet voor niets 18+ op de game en dat is goed genoeg voor mij.

Bewerkt: door Valto
Geplaatst:

hehe tjah :puh: maar ontopic dan: Thompson is ook gewoon een mafkees die niks beters te doen heeft, want komop ey... waar gaat dit over. Er staat niet voor niets 18+ op de game en dat is goed genoeg voor mij.

@ Jacky, door zijn gezeik krijgt GTA alleen maar meer aandacht, dus dat is beter.

@Valto, hmmm, 70% ofzo die hier die IV spelen is minderjarig xD Ik ook :engel:

Geplaatst:
@ Jacky, door zijn gezeik krijgt GTA alleen maar meer aandacht, dus dat is beter.

@Valto, hmmm, 70% ofzo die hier die IV spelen is minderjarig xD Ik ook :engel:

Weet ik. Ik ben ook nog geen 18, maar daar wilde ik mee zeggen dat die gast niet moet zeuren dat het te gewelddadig is etc. etc. etc. , want het staat er gewoon op dat het dat is en als je daar niet tegen kan moet je het maar niet kopen of moeten je ouders het maar niet toe staan dat je het koopt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...