Jump to content

the green sabre

Recommended Posts

Geplaatst:

het lukt me steeds niet.

Ik ga elke keer dood voordat ik klaar ben.

ik heb het al geprobeert met een heleboel overrijden

maar dan lukt het ook niet.

please help mij

:cya:

Geplaatst:

Het enige wat ik je kan aanraden is om voldoende munitie en armor mee te nemen voordat je aan de missie begint. Zo hoef je niet telkens het slagveld in op wapens op te rapen als je munitie op raakt. Ook moet je ervoor zorgen dat je niet midden in het slagveld gaat staan en zo e ballas gaat beschieten. Ga op een veilige afstand staan waarbij je de ballas allemaal weet te raken maar zodanig veilig bent dat je niet je leven verliest. Overrijden moet je zeker niet doen aangezien je auto al snel in vlammen staat en je dan ook weer weg moet rennen. Als je wegrent van de ballas sta je niet veilig en hebben ze genoeg kans om op je te schieten, doe dit dus niet. Zorg gewoon dat je achter een auto staat en de ballas kunt beschieten maar er niet zo dicht achter staat dat je mee gaat in de eventuele explosie.

Kom niet met een handpistool aanzetten maar neem goede wapens mee. Als je wapens opraken, wacht dan even totdat het gevaar geweken is en pak snel de wapens. Zorg er ook voor dat je je wapens op hitman skill hebt zodat je er beter mee om kan gaan en bijvoorbeeld sneller kan schieten.

Het belangrijkste is toch echt armor, wapens en een goed plekje vinden om te schuilen. Ik hoop dat het nu wat beter gaat lukken en mocht het straks toch echt niet lukken, dan kun je nog altijd een savegame aanvraag doen waarbij iemand anders de missie voor je zal behalen en het later aan je zal 'teruggeven'. Op de pc is dit vrij makkelijk en op de PS2 zijn hier bepaalde dingen voor vereist. Het beste is om zelf gewoon te oefenen totdat je de missie uit je kop kent, dan zal het ook wat makkelijker zijn. Veel succes in ieder geval!

Geplaatst:

het lag dus gewoon aan te weinig wapens, ik moest elkekeer hun wapens pakken omdat ik zonder zat. ik was eerst nog wapens gaan kopen, maar dus te weinig.

maar het is dus gelukt, bedankt voor de hulp!!

nu moet ik een foto van iemand maken maar hij ging weg ofzo en toen ging ik hem volgen maar ik reed lekker die hoge berg af.

dus nu dat weer.

ik heb het nog maar 1 keer geprobeert dus ga ik zo nog ff proberen.

iniedergeval al bedank voor de hulp!

en voor die ander die gereageert had, schieten kan ik wel hoor! zover in het spel moet je dat onderhand wel onder de knie hebben

ik heb 3 wapens op het hoogste niveau dus dat was het probleem zoiezo niet!

byeee

Geplaatst:

Lees voor deze en andere missies eerst de informatie op WikiGTA: klik rechtsbovenaan op Walkthrough en betreedt de wereld van GTA. Vol met missiebeschrijvingen en tips om missies makkelijker te maken. ^_^

Geplaatst:
de cheat baguvix kan geen kwaad en ongedaan maken nog eens in typen

Z'n missie is al lang opgelost hoor, dus waarom nog verder reacties geven?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...