Jump to content

Hoe ver ben jij na anderhalve maand GTA4 spelen?


Joriz

  

922 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoe ver ben jij na anderhalve maand GTA4 spelen?

    • 100% helemaal uitgespeeld!
      111
    • De storyline uitgespeeld!
      195
    • Ben nog bezig met GTA4
      130
    • Heb helaas geen GTA4
      395


Recommended Posts

Zit nu rond de 60%.

Moet nog een aantal missies doen, maar ik heb besloten echt te genieten van deze GTA. Bij de vorige GTA's heb ik vooral de storyline snel uitgespeeld, waardoor het op de een of andere manier toch een stuk saaier is om side missions te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 100
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FerryN

    3

  • Harrison

    3

  • Valto

    3

  • the_dan

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik ben er zeker van dat degenen die nog bezig zijn mat gta4 het spel nog geen anderhalve maand aan het spelen zijn de story speel je tog maximum op 2 weken uit (als je ondertussen naar school, werken, voetballen en uitgaan moet zoals ik)

100 procent daar ga ik niet voor moest er nu nog een goede beloning zijn maar nee

Ik speel het spel sinds begin mei (dus zeker 1,5 maand ;) ) en ben pas rond de 35%. Maar dat komt omdat ik me gewoon minder vermaak in GTA 4 dan in de vorige delen. Dus ik speel het maar af en toe.

Bewerkt: door DieHappy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het spel sinds de release.

heb net het 3e eiland open.

Toch speel ik het elke dag....

Ik vermaak me gewoon TE veel in de steden, nu ik het 3e eiland open heb wil ik die eerst helemaal bekijken.

tuurlijk, je kan het spel binnen 2 weken uitspelen, missie naar missie naar missie.

maar ik vind het leuker om de stad te kennen, om de weg te kennen,. geeft je een nog beter gevoel over alles.

ik heb er geen haast mee, spel heeft me 49 euro gekost, vind ik zonde om 'm binnen 2 weken uit te rossen.

Link to comment
Delen op andere websites

_-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------_

ik heb geen gta iv dus

kweenie maar

krijg hem volgende

week

kijk dan wel ff

ltrx

Link to comment
Delen op andere websites

30 % ^_^ had eerst al de storyline uitgespeeld maar ben nu begonnen om de 100 % te halen.

Ik doe het lekker rustig aan en verken nu de stad nog beter. En ondertussen ff wat rellen maken is wel ook wel leuk :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben gewoon lekker relaxed aan het spelen. Ik heb nu een klein tijdje het derde eiland open, maar ik kom maar niet verder dan de Booth tunnel. Gewoon TE lekker om daar volop doorheen te gaan in een Turismo :puh:

Ik vermaak me al een tijd met het spel en ik wil dat ook een tijd zo houden. Dus ik speel gewoon rustig aan, want ik wil er langer mee doen dan 20 uur zoals sommigen hier.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb echt iets doms gedaan :7 , ik heb over me oude save game gesaved! Had namelijk een nieuwe gestart. Daarmee wou ik het ook rustig aan doen en ik wil er een beetje realistisch mee omgaan. Dus niet om de dag een nieuwe missie starten, nee ik moet echt wat meer in geld nood komen OF ik moet de missie doen wil ik dus die missie gaan doen. Geld bijvoorbeeld niet voor missie's van bijv. Taking In the trash, Meltdown en Museum Piece want die moeten zeg maar snel achter elkaar worden opgevolgd! Cheers :sigaar: !

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...