~Victorious~ Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 (bewerkt) De Beat Down sa-mp avond Een iniatief van mij dat goedgekeurd is door 2fast{0}. Waar? en Hoe?De Sa-Mp avond vind plaats op de Real-Life Oostende RPG[NL]+[bE]+[ENG] server.De server word die avond omgetoverd tot: \"The Beat Down Sa-Mp server\". Als je mee wilt doen plaats je hieronder een reactie, op de datum van de SA-MP avond krijg je het wachtwoord toegestuurd via PM! Ook kun je je inschrijven via PM bij ~Victorious~, met als titel: SA-MP! Regels• De gewone sa-mp regels blijven gelden. • We houden het ook gezellig. • Cheaten is natuurlijk verboden.-Deze regels zullen nog verder aangevuld worden-Wat is er nog nodig?• Er zijn al genoeg mensen als je geselecteerd bent om de orde in de hand te houden wordt dit vermeld in de PB die je ontvangt.-Dit word nog aangevuld-Wanneer?De SA-MP avond zal plaats vinden op 1 Juli 2008!Leden die al meedoen- ~Victorious~- ..::GhostRider::..- VWO-er- Remconnen- [DPA]Juwayri- Rivel- GekkieJ01- DJRobin- Ymosky-Chan Young- [DPA]Hitman- Thundercover- Fiegel5- game~skater (misschien)- David22 (misschien)- xorpa (als hij het niet vergeet )- JeGe aka Noisekick(misshien)Vragen?Contacteer mij.grtz~Victorious~ PatrickW heeft toestemming gegeven. EDIT: De sa-mp avond is nu voorbij. Ik hoop dat iedereen die gekomen is het naar zijn zin heeft gehad. En misschien doen we het opnieuw volgend jaar. Bewerkt: 1 juli 2008 door ~Victorious~ Reageren
~Victorious~ Geplaatst: 18 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Oke, dat is één komen er nog meer? Reageren
Juwayri Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Ik zal er denk ik wel zijn. Ik join. Btw, ik wil ook wel helpen. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 Word een gezellig avond! Misschien is een leden lijst handig Victorious? Reageren
~Victorious~ Geplaatst: 19 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 Zal het deze middag doen. We zijn al met 4 misschien 5. Reageren
Juwayri Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 Maar moet je je hier persé aanmelden of mag je ook gewoon op de avond zelf komen??? Reageren
~Victorious~ Geplaatst: 19 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 Ja, want anders krijg je de server IP en het wachtwoord niet toegestuurt. grtz ~Victorious~ Reageren
Remcconen Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 Ik doe wel mee alleen hoelaat is het? En helpen wil ik ook wel doen... Reageren
~Victorious~ Geplaatst: 19 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 Normaal gezien beginnen we om 18:00. Maar dat hangt er allemaal van af. Ik zal dit ook in de PM vermelden. De PM's zullen 's morgens vroeg verstuurd worden. grtz ~Victorious~ Reageren
bartvanloo Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 Ik zou graag mee willen doen MAAR Op 1 juli ben ik jarig=D En ik zit dan in frankrijk:( Maarja Als ik thuis was die dag Dan deed ik zekerweten mee;) Reageren
~Victorious~ Geplaatst: 19 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 Ledenlijst toegevoegd. Jammer voor je Bart maar als je nog op tijd zou kunnen komen we doen wel tot goed in de nacht door hoor. grtz ~Victorious~ Reageren
..::Dracula::.. Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 ik wil wel alleen ~Victorious~ buzz me wel ff op msn als ik het vergeet>_> Reageren
Ymosky Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 Ik weet niet 100% zeker of ik er kan zijn (heb het nogal druk helaas) maar als het fftjes kan ben ik aanwezig. Zonodig wil ik wel helpen de orde te handhaven, kheb daar de nodige ervaring wel mee Is kijken of ik nog kan sampen Is wel even geleden ...You got Pwned.... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.