tjoef Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 ik vertrek op scoutskamp, dus ik kanniet meedoen Veel plezier! Reageren
Juwayri Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Ik weet niet 100% zeker of ik er kan zijn (heb het nogal druk helaas) maar als het fftjes kan ben ik aanwezig.Zonodig wil ik wel helpen de orde te handhaven, kheb daar de nodige ervaring wel mee Is kijken of ik nog kan sampen Is wel even geleden ...You got Pwned.... Maar jij script toch met pawno??? Dus jij script en dan ga je je scripts niet testen op sa-mp?? Mare tot vanavond Ik denk dat ik nog wel kom. Is nog niet zeker. Maar druk zal het denk ik niet worden. Vooral op het tijdstip dat Nederland moet. VOETBALLÚÚH!!! Reageren
Ymosky Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Maar jij script toch met pawno??? Dus jij script en dan ga je je scripts niet testen op sa-mp?/quote] Tuurlijk wel, ik zit regelmatig in mn eigen server voor te testen en mn samp werkt gewoon, alleen het is wel behoorlijk lang geleden dat ik tegen andere mensen speelde. Het rijden/schieten enz ben ik een beetje ontwent Maareh, het is toch vanavond nog niet? Reageren
Juwayri Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Jawel het was gisteravond, toch?? Maar ik heb in ieder geval geen wachtwoord gekregen, noch een ip. Dus het zal wel volgende week worden. Maar dan kan ik niet Reageren
~Victorious~ Geplaatst: 22 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 (bewerkt) Het is Public Enemy LS. En het is pas 1 Juli!!! Bewerkt: 22 juni 2008 door ~Victorious~ Reageren
Ymosky Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Het is Public Enemy LS.En het is pas 1 Juli!!! Dat meen je niet Sorry hoor, maar die nieuwere Penls vind ik echt bagger. Khad eigenlijk gehoopt op een leuke freeroam game-mode ofzo. kheb een jaar lang een pen1 server gerund, kben die mode een beetje beu eigenlijk hmm,, Maar aan de andere kant, ik ken wel zowat alle commands uit mn hoofd natuurlijk Reageren
Juwayri Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Een vriend van mij, hitman doet ook mee. Onze nicks zijn: [DPA]Juwayri en [DPA]hitman (Als je dat van mij dan ook nog even wilde aanpassen, me clantag staat er niet bij) Reageren
Ymosky Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Uhm, waarom sta ik er niet bij? Reageren
Chan_Young Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 (bewerkt) **verwijderd ***Ik las met mn neus! Bewerkt: 30 juni 2008 door Chan_Young Reageren
~Victorious~ Geplaatst: 30 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Omdat ik nog geen tijd had om de lijst te editten. Dat ga ik nu direct doen. Jammer genoeg heeft mijn scripter mij verlaten en heb ik dus ook geen beveiligd script enzo. Dus nu heb ik een gewoon basis script. Dat is natuurlijk niet zo erg. Ik ga nu de lijst editten. grtz ~Victorious~ Reageren
JeGe Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 K zal dr zijn (mischien wat later omdat mn broer jarig is maargoed) en Victorious; laat het op tijd weten je weet wel wat k bedoel xD Reageren
Juwayri Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 (bewerkt) Omdat ik nog geen tijd had om de lijst te editten.Dat ga ik nu direct doen. Jammer genoeg heeft mijn scripter mij verlaten en heb ik dus ook geen beveiligd script enzo. Dus nu heb ik een gewoon basis script. Dat is natuurlijk niet zo erg. Ik ga nu de lijst editten. grtz ~Victorious~ ~Victorious~ ik kan wel even scripten, contact me en ik maak wat je nodig hebt! Bewerkt: 30 juni 2008 door Juwayri Reageren
Remcconen Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 (bewerkt) Een vriend van mij, hitman doet ook mee.Onze nicks zijn: [DPA]Juwayri en [DPA]hitman (Als je dat van mij dan ook nog even wilde aanpassen, me clantag staat er niet bij) [DPA]IceMan, InGame voor jullie Omdat ik nog geen tijd had om de lijst te editten.Dat ga ik nu direct doen. Jammer genoeg heeft mijn scripter mij verlaten en heb ik dus ook geen beveiligd script enzo. Dus nu heb ik een gewoon basis script. Dat is natuurlijk niet zo erg. Ik ga nu de lijst editten. grtz ~Victorious~ ~Victorious~ ik kan wel even scripten, contact me en ik maak wat je nodig hebt! PM me of stuur het naar Juwayri en wij maken het nog snel eventjes voor je Bewerkt: 30 juni 2008 door Remcconen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.