Jump to content

The Beat Down Sa-Mp avond


~Victorious~

Recommended Posts

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ~Victorious~

    11

  • Juwayri

    9

  • Ymosky

    8

  • JeGe

    7

JE BENT MIJ VERGETE OP DE LIJST! :D VOEG ME TOE VOEG ME TOEEE! :dans:^_^

Je kijkt met je neus of je hebt teveel gedronken. :D

je staat er gewoon tussen hoor.

Ik ben trouwens bang dat ik er niet al te vroeg kan zijn. Ik moet sowiezo nog een poos weg morgenavond. Dus het zal wel laat worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Victorious en ik hebben nog op msn gepraat, en wegens omstandigheden kreeg hij de poorten niet open.

Dus zal het op mijn server gehouden worden (Hostname en wachtwoord zijn niet te pas helaas omda ik geen FTP toegang heb)

Victorious stuurt jullie hierover een PM.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog geen PB ontvangen. :N

Btw, als je typfoutjes hebt gemaakt in /rules kun je ze er nu toch nog even snel uithalen ;) je hebt nog iets minder dan 3 uur. Zal d'r omgaan, want t'is heel moeilijk om die er uit te halen of niet. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Goeieavond,

Ik zit moederziel alleen in de server, maar de event-avond is al afgelopen, dus dat kan kloppen :D

Ik wist alleen vooraf niet dat ik admin zou zijn op de server, anders had ik van te voren wel gezegd dat ik er niet de hele avond kon zijn.

Ik had juist deze avond een afspraak om naar een auto te gaan kijken. wat eventjes voor een samp-event ging natuurlijk. Kheb het in de server ook gezegd, en voor de geïnteresseerden, (en ook voor de niet geinteresseerden): kheb hem gekocht :)

Maargoed, even over de avond:

Ik ben net een kwartiertje geweest, maar in ieder geval toch leuk dat ik weer is ff admin ben geweest op een server, en het leukst vond ik dat ik uhm (naam kwijt) die Sloveen weer is tegen kwam. Ken ik goed van mn eigen server. Ik ken hem alleen onder andere naam

Hopelijk hebben jullie een goeie avond gehad, en hopelijk is het drukker geweest dan ik heb meegemaakt ;)

groetjes, Ymosky

Bewerkt: door Ymosky
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...