FerryN Geplaatst: 15 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 een een ontbrekende stuk metrolijn kan je lekker omhaag gelanceerd worden Omhaag? Is dat Omhoog of Omlaag? sorry spel foet eve verbetere Nog een spelfoutje :$ "spel foet" En 'even verbeteren' pest dat joch niet zo :') Grrrr, waarom jij wel en ik niet Reageren
Wienish Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 een een ontbrekende stuk metrolijn kan je lekker omhaag gelanceerd worden Omhaag? Is dat Omhoog of Omlaag? sorry spel foet eve verbetere Nog een spelfoutje :$ "spel foet" En 'even verbeteren' pest dat joch niet zo :') ja of niet daaR ben ik me eens Nu weer ontopic :') Reageren
rjravi1 Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 ok nu zijn al die foutjes verbetert nog iemand meer goeie ofroad spots Reageren
LangeDraak Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 ok nu zijn al die foutjes verbetert nog iemand meer goeie ofroad spots Euhh in deze grammaticale zinsopbouw is het verbeterd.... [/font] Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Leuk topic Dit is niet echt offroad, maar iedereen kent die car cannon glitch toch? Moet je net zo lang proberen tot dat je op de metro-lijn komt en dan kan je op een soort palen hobbelen, gaat heel moeilijk maar dat is wel geinig . Reageren
rjravi1 Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Leuk topic Dit is niet echt offroad, maar iedereen kent die car cannon glitch toch? Moet je net zo lang proberen tot dat je op de metro-lijn komt en dan kan je op een soort palen hobbelen, gaat heel moeilijk maar dat is wel geinig . je bedoelt die schommel toch? als je dat bedoelt kan je dan op een snapmap aangeven waar het is.... k ben hem kwijt Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Leuk topic Dit is niet echt offroad, maar iedereen kent die car cannon glitch toch? Moet je net zo lang proberen tot dat je op de metro-lijn komt en dan kan je op een soort palen hobbelen, gaat heel moeilijk maar dat is wel geinig . je bedoelt die schommel toch? als je dat bedoelt kan je dan op een snapmap aangeven waar het is.... k ben hem kwijt Klikerdeklik Het is die schommel ja. Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Ik weet niet hoe het met iedereen hier zit, maar ik vlieg altijd uit de vooruit met die glitch? Weet iemand hoe ik dat kan voorkomen want het is leuker om in je auto te blijven.. Anders pleur ik altijd in het water . Reageren
LangeDraak Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Ik weet niet hoe het met iedereen hier zit, maar ik vlieg altijd uit de vooruit met die glitch?Weet iemand hoe ik dat kan voorkomen want het is leuker om in je auto te blijven.. Anders pleur ik altijd in het water . Achteruit tegen de schommel aan gaan staan. Als je, zeker off-line, vooruit tegen de schommel aan gaat staan is de kans erg groot dat je uit de auto vliegt... Tip achteruit er tegenaan gaan staan Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Ik weet niet hoe het met iedereen hier zit, maar ik vlieg altijd uit de vooruit met die glitch?Weet iemand hoe ik dat kan voorkomen want het is leuker om in je auto te blijven.. Anders pleur ik altijd in het water . Achteruit tegen de schommel aan gaan staan. Als je, zeker off-line, vooruit tegen de schommel aan gaat staan is de kans erg groot dat je uit de auto vliegt... Tip achteruit er tegenaan gaan staan Met of zonder auto? Ik heb het weleens gedaan zonder auto, maar toen schoot ik tegen die glijbaan aan of dat hekje, was ik meteen dood. Is wel lachen natuurlijk! Reageren
LangeDraak Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Ik weet niet hoe het met iedereen hier zit, maar ik vlieg altijd uit de vooruit met die glitch?Weet iemand hoe ik dat kan voorkomen want het is leuker om in je auto te blijven.. Anders pleur ik altijd in het water . Achteruit tegen de schommel aan gaan staan. Als je, zeker off-line, vooruit tegen de schommel aan gaat staan is de kans erg groot dat je uit de auto vliegt... Tip achteruit er tegenaan gaan staan Met of zonder auto? Ik heb het weleens gedaan zonder auto, maar toen schoot ik tegen die glijbaan aan of dat hekje, was ik meteen dood. Is wel lachen natuurlijk! Met de auto natuurlijk Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Ik weet niet hoe het met iedereen hier zit, maar ik vlieg altijd uit de vooruit met die glitch?Weet iemand hoe ik dat kan voorkomen want het is leuker om in je auto te blijven.. Anders pleur ik altijd in het water . Achteruit tegen de schommel aan gaan staan. Als je, zeker off-line, vooruit tegen de schommel aan gaat staan is de kans erg groot dat je uit de auto vliegt... Tip achteruit er tegenaan gaan staan Met of zonder auto? Ik heb het weleens gedaan zonder auto, maar toen schoot ik tegen die glijbaan aan of dat hekje, was ik meteen dood. Is wel lachen natuurlijk! Met de auto natuurlijk Toch ga ik het nog eens zonder proberen... Arme Niko.. Reageren
FerryN Geplaatst: 15 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 (bewerkt) Dahhhh, spammers in mijn topic!!! Joking Bewerkt: 15 juli 2008 door FerryN Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.