Jump to content

Vriendinnen


[B]ig [S]moke

Recommended Posts

Welke vriendin kan je het beste hebben ?

Mag ik vragen of je dit serieus meent? Ik ben geen moderator, en ik wil me ook zeker niet zo opstellen, maar ik wil je graag waarschuwen voor je een officiële waarschuwing te pakken hebt! Te veel onnodige topics valt onder SPAM nmlk..

Zoek eens op WIKIGTA, of gebruik de zoekfunctie van het forum, of Google? :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Kiki de beste vriendin, want die kan je bellen om je wanted star weg te doen die je krijgt door bijvoorbeeld een flying rat te schieten (zeer lastig :duh: ).

Daarvoor is francis ook nog he, met zijn ability.

wel kut is dat die niet werken tijdens missies.

Link to comment
Delen op andere websites

Welke vriendin kan je het beste hebben ?

Mag ik vragen of je dit serieus meent? Ik ben geen moderator, en ik wil me ook zeker niet zo opstellen, maar ik wil je graag waarschuwen voor je een officiële waarschuwing te pakken hebt! Te veel onnodige topics valt onder SPAM nmlk..

Zoek eens op WIKIGTA, of gebruik de zoekfunctie van het forum, of Google? :tu:

Je kan ook overdrijven, aangezien dit niet op wikigta staat nog mag hij dit best vragen, hier overigens even een lijstje incl vrienden:

50% off for all Clothing Stores: Gain 80% Relationship Status with Alex

Call Packie for him to make you a car bomb: Gain 75% friendship with Packie

Chopper Ride, He will pick you up in his helicopter: Gain 70% Friendship with Brucie

Buy weapons at a cheaper price from Lil Jacob: Gain 60% friendship with Little Jacob

A car of gang members will be sent to help you out: Gain 60% friendship with Dwayne

Free Ride (Call for a taxi): Gain 60% friendship with Roman

Restore health: Gain 80% Relationship Status with Carmen

Remove Up to 3 Wanted Stars: Gain 80% Relationship Status with Kiki or Francis

Bewerkt: door Dx11
Link to comment
Delen op andere websites

Welke vriendin kan je het beste hebben ?

Mag ik vragen of je dit serieus meent? Ik ben geen moderator, en ik wil me ook zeker niet zo opstellen, maar ik wil je graag waarschuwen voor je een officiële waarschuwing te pakken hebt! Te veel onnodige topics valt onder SPAM nmlk..

Zoek eens op WIKIGTA, of gebruik de zoekfunctie van het forum, of Google? :tu:

Je kan ook overdrijven, aangezien dit niet op wikigta staat nog mag hij dit best vragen, hier overigens even een lijstje incl vrienden:

50% off for all Clothing Stores Get 80% Relationship Status with Alex

Boom? (Call Packie for him to make you a car bomb) Gain 75% friendship with Packie

Chopper Ride (He will pick you up in his helicopter) Gain 70% Friendship with Brucie

Discount Guns (Buy weapons at a cheaper price from Lil Jacob) Gain 60% friendship with Little Jacob

Extra Help (A car of gang members will be sent to help you out) Gain 60% friendship with Dwayne

Free Ride (Call for a taxi) Gain 60% friendship with Roman

Health Boost (Call Carmen and select "Health Boost") Get 80% Relationship Status with Carmen

Remove Up to 3 Wanted Stars (Call Kiki or Francis and select "Remove Wanted") Get 80% Relationship Status with Kiki or Francis

uhmm, wie is Alex :?

Link to comment
Delen op andere websites

uhmm, wie is Alex :?

een vriendin die je via internet daten kan krijgen.

Sobohoe? of die van Craplist?

die ja.

Je moet gwoon op craplist zoeken naar een dating post waar zoiets in staat van looking for interesting person for blog material en dan contact me drukken. Maar haar special is een beetje nutteloos.... korting in de winkel als je haar belt boohoo :duh:

Edit: Ik moet echt leren typen vandaag

Bewerkt: door Valto
Link to comment
Delen op andere websites

uhmm, wie is Alex :?

een vriendin die je via internet daten kan krijgen.

Sobohoe? of die van Craplist?

die ja.

Je moet gwoon op craplist zoeken naar een dating post waar zoiets in staat van looking for interesting person for blog material en dan contact me drukken. Maar haar special is een beetje nutteloos.... korting in de winkel als je haar belt boohoo :duh:

Edit: Ik moet echt leren typen vandaag

Best nuttig hoor als je denkt van, nou ga ik eens alle kleren kopen die ik nog niet heb, scheelt een hoop geld.

Link to comment
Delen op andere websites

uhmm, wie is Alex :?

een vriendin die je via internet daten kan krijgen.

Sobohoe? of die van Craplist?

die ja.

Je moet gwoon op craplist zoeken naar een dating post waar zoiets in staat van looking for interesting person for blog material en dan contact me drukken. Maar haar special is een beetje nutteloos.... korting in de winkel als je haar belt boohoo :duh:

Edit: Ik moet echt leren typen vandaag

Best nuttig hoor als je denkt van, nou ga ik eens alle kleren kopen die ik nog niet heb, scheelt een hoop geld.

Ja oke, maar ik heb toch altijd geld teveel, maar opzich heb je wel een punt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Kiki de beste vriendin, want die kan je bellen om je wanted star weg te doen die je krijgt door bijvoorbeeld een flying rat te schieten (zeer lastig :duh: ).

Daarvoor is francis ook nog he, met zijn ability.

wel kut is dat die niet werken tijdens missies.

aan het eind van de storyline doet hij het niet meer, hij wordt namelijk opgepakt[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...