djbob Geplaatst: 12 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2004 (bewerkt) De eerste 3 OFFICIELE GTA SAN ANDREAS ZIJN UIT!!! Bekijk ze op http://www.gtasanandreas.nl Zoals je ziet komen er dus ook fietsen in En dit zijn dus echte he, geen fake! Bewerkt: 26 mei 2004 door Joriz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 12 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2004 wow relax maar hoe weet je of ze echt of nep zijn? ik denk het wel ze lijken wel echt en zou dat mannetje die gehurkt zit ook de karakter zijn waar mee jij speelt? en in die auto waar al die mannen in zitten is ook een auto in gta vice city een greenwood ofzo iets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst: 12 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2004 wow relaxmaar hoe weet je of ze echt of nep zijn? ik denk het wel ze lijken wel echt en zou dat mannetje die gehurkt zit ook de karakter zijn waar mee jij speelt? en in die auto waar al die mannen in zitten is ook een auto in gta vice city een greenwood ofzo iets Natuurlijk zijn deze echt deze komen van de officiele site en ikm zelf vind dat dit echt wel een hele verbetering is van de gta spellen die we nu hebben, gewoon vet gaaf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
predator Geplaatst: 12 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2004 Ze zin egt want ik heb een mailtje gekregen van Rockstargames dat de eerste screens van San Andreas er zijn. Ze staan ook op de officele site van San Andreas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 12 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2004 Ze zien er echt wel mooi uit ja! Ik hoop dat er meer komen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 12 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2004 Juist, ze zijn echt.. Het ziet er allemaal geweldig uit, behalve dat het allemaal afrikano's zijn, turkie turkie dus. <_< Dat is een minpunt, tenmiste voor mij. Net of blanke geen goede criminelen kunnen zijn... Ik weet in ieder geval nu wel zeker dat ik hem ga kopen! Als het character wat je speelt maar geen afri is! Met die fiets zal je wel een hoop coole stunts kunnen doen, het is namelijk een Freestyle BMX. Daar heb ik nu al zin in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 12 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2004 mischien kun jij van te voren wel zelf een character kiezen dat zal ook wel leuk zijn. want eigelijk ben ik het wel eens met le freak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 12 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2004 Nee hoor volgens mij niet.Dat is volgens mij is dat de voodoo!? denk ik omdat hij zo lang is en rood/bruin is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 12 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2004 Nee hoor volgens mij niet.Dat is volgens mij is dat de voodoo!? denk ik omdat hij zo lang is en rood/bruin is. Waar heb je het over?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 12 mei 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2004 Die auto's op die screens. Nee , das niet de voodoo. Ik heb nog wat nieuws: Het verhaal is bekend!!! en het speelt zich af rond 1990 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goblin Geplaatst: 12 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2004 Juist, ze zijn echt..Het ziet er allemaal geweldig uit, behalve dat het allemaal afrikano's zijn, turkie turkie dus. <_< Dat is een minpunt, tenmiste voor mij. Net of blanke geen goede criminelen kunnen zijn... Ik weet in ieder geval nu wel zeker dat ik hem ga kopen! Als het character wat je speelt maar geen afri is! Met die fiets zal je wel een hoop coole stunts kunnen doen, het is namelijk een Freestyle BMX. Daar heb ik nu al zin in Het is zo, omdat gekleurde mensen veel agressiever lijken dan blanken. Tenminste dat vind ik. Je kan dan wel zo'n gast met tatoages en heel breed zijn, maar toch. Ik vind bruine mensen toch beter. 1990, haha, me wens is uitgekomen :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 12 mei 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2004 Met die fiets zal je wel een hoop coole stunts kunnen doen, het is namelijk een Freestyle BMX. Daar heb ik nu al zin in Daaraan zag ik voordat het bekend werd dat gta sa in 1990 afspeeld het in ieder geval niet ik 1970 afspeeld. Want een bmx fiets was pas te koop vanaf 1985! Je character heet Carl Johnson Zal dit em zijn?: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
broodkorst Geplaatst: 13 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2004 gaaf! jammer dat er maar 3 screenies zijn.. ik heb eerdere nieuwsbrieven(ALS die er zijn) niet gekregen, want ik keek net even toevallig in mn ongewenste post, zat ie daarin.. stomme hotmail.. @ le freak, je komt me nogal racistisch over maar zoals Goblin al zei, ze lijken gevaarlijker dan blanke mensen, en vooral in amerika heb je echt van die ghetto's enzo tot aan de randen gevuld met drugsverslaafden en criminele negers..:ph34r: ik denk dat het echt zo'n niggah wijk wordt waar je in komt.. maar daarom hoeft het nog niet stom te zijn(integendeel, ik denk dat het echt supervet wordt..) :lol: B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 13 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2004 le freak racistisch? racist betekent toch dat je tegen zwarten mensen bent? hij zegt aleen maar dat er aleen maar zwarten zitten op die screenshots. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
broodkorst Geplaatst: 13 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2004 le freak racistisch? racist betekent toch dat je tegen zwarten mensen bent? hij zegt aleen maar dat er aleen maar zwarten zitten op die screenshots. Het ziet er allemaal geweldig uit, behalve dat het allemaal afrikano's zijn, turkie turkie dus en even later Als het character wat je speelt maar geen afri is! dan krijg ik een beetje het idee dat hij liever niet heeft dat er negers inzitten ofzo :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.