arnout Geplaatst: 15 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2004 komen er nog meer screens uit? 'k hoop ut wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eddy!!! Geplaatst: 16 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2004 de hoofdrol speler is volgens mij een turko. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 16 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2004 Dat kan je niet zo maar zeggen. Het is zeker geen Turk want die ziet er niet zo uit. Het is gewoon een neger. Boeit eigenlijk ook niet waar-vandaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 16 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2004 Xamber,May 16 2004, 07:33 PM] Dat kan je niet zo maar zeggen. Het is zeker geen Turk want die ziet er niet zo uit.Het is gewoon een neger. Boeit eigenlijk ook niet waar-vandaan. Zoals ik al zei, een Afrikano dus <_< Voor mij is er geen verschil tussen een turkie en een Afri.. Ik had liever een blanke gespeeld in SA. Maar dat neemt niet weg dat ik hem meteen ga halen als hij uit is! Maar zwarten zijn vaak; Domme Gangsters: Ze doen stoer en schieten veel, en maken veel ruzie Blanken zijn vaak; Slimme Criminelen: Ze maken met niemand ruzie, doen niet stoer, en zijn heel alert Toch hebben de domme gangsters meestal meer succes in films en spellen.. <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 16 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2004 Dom vind ik ze niet. Ze zijn patserig. Maar die van San Andreas lijkt niet zo breed. Maar je kunt hem wel vol proppen met eten zodat hij breed wordt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 17 mei 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2004 Le freak, anders maak je toch gewoon een blank player model met Zmodeler??? Je kan hele andere personen maken hoor, niet alleen de kleren kan je aanpassen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 18 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2004 Waar is Zmodeller te vinden op deze site? :huh: Kan je daar skins mee maken? Ik zoek al weken naar zo een programma. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 18 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2004 Hier kan je de Z-Modeler downloaden: Z-Modeler Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arnout Geplaatst: 18 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2004 (bewerkt) hier nieuwe screens Deze screenshots zijn illegaal en mogen van Rockstar Games en Game Informer niet op het internet worden geplaatst. Alle echte screenshots staan op GTAgames.nl Bewerkt: 18 mei 2004 door Joriz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 21 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2004 Le freak, anders maak je toch gewoon een blank player model met Zmodeler???Je kan hele andere personen maken hoor, niet alleen de kleren kan je aanpassen! Er is misschien weer de code dat je op een ventje kan lijken die zomaar rondloopt door de stad, Daar zullen vast blanken bij zitten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 21 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2004 Le freak, anders maak je toch gewoon een blank player model met Zmodeler???Je kan hele andere personen maken hoor, niet alleen de kleren kan je aanpassen! Nee, dan kan ik geen MTA:SA spelen :lol: :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 21 mei 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2004 Mmm, wie weet is er wel geens mta voor gta:sa omdat gta:Sa het misgien zelf al heb en dat je daar zelf een player kan kiezen Wie weet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 22 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2004 Mmm, wie weet is er wel geens mta voor gta:sa omdat gta:Sa het misgien zelf al heb en dat je daar zelf een player kan kiezen Wie weet Misschien zit er idd wel een Multiplayer bij. Het zou kunnen.. Maar ik reken er niet op. Dat is bij alle voorgaande GTA games nooit geweest. GTA is een single player game. Het is niet bedoeld voor Multiplayer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arnout Geplaatst: 22 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2004 dat is zo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 23 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2004 Mmm, wie weet is er wel geens mta voor gta:sa omdat gta:Sa het misgien zelf al heb en dat je daar zelf een player kan kiezen Wie weet Misschien zit er idd wel een Multiplayer bij. Het zou kunnen.. Maar ik reken er niet op. Dat is bij alle voorgaande GTA games nooit geweest. GTA is een single player game. Het is niet bedoeld voor Multiplayer mischien nu dan juist wel heel veel mensen hebben om die multieplayer gevraagt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.