Arjen Geplaatst: 23 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2004 Volgens mij is het al zeker dat er een multiplayer komt. Toen GTA Vice City net uit was zeiden ze ook dat de grote fout was dat ze geen multiplayer hadden gemaakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 23 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2004 Volgens mij is het al zeker dat er een multiplayer komt.Toen GTA Vice City net uit was zeiden ze ook dat de grote fout was dat ze geen multiplayer hadden gemaakt. euh dat zeiden ze al bij GTA3! Gelukkig is het MTA Team er nog! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 26 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2004 oW. :rolleyes: Wist ik niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta racer Geplaatst: 26 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2004 ik heb op www.gtasanandreas.nl weer één nieuw screen gezien. Het is niet veel maar toch iets. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 26 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2004 ik heb op www.gtasanandreas.nl weer één nieuw screen gezien. Het is niet veel maar toch iets. Klopt, dit is een exclusieve screenshot speciaal voor GTA fan sites. Dus niet voor particuliere websites. Kopieer hem dus niet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 27 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2004 ik heb op www.gtasanandreas.nl weer één nieuw screen gezien. Het is niet veel maar toch iets. Klopt, dit is een exclusieve screenshot speciaal voor GTA fan sites. Dus niet voor particuliere websites. Kopieer hem dus niet! En wat gebeurd er anders? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 28 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2004 nou ik vind die nieuwe screen niet zo mooi hij heeft een hele dikke kop ik hoop dat dat minder in het spel opvalt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 31 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2004 Ik vind ze allemaal wel mooi! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vice city brotha Geplaatst: 11 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2004 Even weten jullie waarom hij nu alleen nog maar aan de ps2 is toegezegt??? :angry: , hij zal vast wel weer na een half jaar of een jaar gepoort worden maar tog waarom??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 11 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2004 (bewerkt) Hij komt alleen voor de PS2 en PC uit. Eerst PS2, en dan na een tijdje (reken op maximaal een half jaar) pas de PC. En nog een vraagje over die screen waar Carl Johnson op de bumper van die auto zit; Wat zijn die driehoekige dingen die in de lucht steken?! Zijn dat bomen? Zendmasten? Electriciteitsmasten? (Het is toch geen 'kunst' mag ik hopen?!) Ik vraag het me nu al een tijdje af... Bewerkt: 20 juni 2004 door Lantyz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 Nou ja, ik ben allang blij! Ik denk dat als wij als (lieve Europeanen in een ''Niggae wijk" binnenlopen in L.A. of waar dan ook we het niet overleven... (Ja mensen, ik heb een keer een docu erover gezien en die gang members dwingen ''respect'' af door toeristen enz. te kunnen killen) Dan stap ik zo'n wijk liever virtueel binnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 hehe,eerlijk gezegd als ik jou daar tegen zou komen zou ik je ook killen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2004 Hij komt alleen voor de PS2 en PC uit. Eerst PS2, en dan na een tijdje (reken op maximaal een half jaar) pas de PC.En nog een vraagje over die screen waar Carl Johnson op de bumper van die auto zit; Wat zijn die driehoekige dingen die in de lucht steken?! Zijn dat bomen? Zendmasten? Electriciteitsmasten? (Het is toch geen 'kunst' mag ik hopen?!) Ik vraag het me nu al een tijdje af... volgens mij zijn dat zendmasten het lijkt mij ook een beetje raar als er kerstbomen staan <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2004 Nee, het is kunst... (<_<) Ik zag het ergens anders al staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 13 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2004 (bewerkt) Le freak, anders maak je toch gewoon een blank player model met Zmodeler???Je kan hele andere personen maken hoor, niet alleen de kleren kan je aanpassen! Er is misschien weer de code dat je op een ventje kan lijken die zomaar rondloopt door de stad, Daar zullen vast blanken bij zitten uhm ik heb net de screens zitten kijken op gtagames en ik heb geen blanke kunnen vinden tussen al dat gespuis :rolleyes: maarja dat maakt nie uit ik koop hem toch voor ps2 en pc Bewerkt: 13 juli 2004 door killerbee.nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.