Le Freak Geplaatst: 14 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2004 Er zit sowieso een blanke in: Don Salvatore Leone :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 8 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2004 (bewerkt) Directe link: http://www.gtasanandreas.nl/sapictures.php Bewerkt: 9 augustus 2004 door Joriz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizard Geplaatst: 8 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2004 dat is wel vet dat je ook kan zwemmen B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Gangsta Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2004 ik had ook al we lverwacht dat je kon zwemmen en fietsen maar het zijn wel grote verbeteringen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 22 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2004 ja dit overtrof ook mijn verwachtingen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 22 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2004 Ok. We hadden het ergens, ik weet niet meer waar, over viezigheid op de auto. Op deze screen hieronder kan je dat duidelijk zien. Vastgesteld is dus dat je auto vies kan worden. Ik dacht er eerst een beetje twijfelachtig over of dat wel zo is. Maar nu weet ik het zeker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Gangsta Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2004 deze screen is vet deze heb ik nog nooit gezien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2004 jaja Mr. Cortez komt altijd met exclusieve dingen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2004 hmmm het is altijd weer the "Maistro" himselve die het weer flikt, mijn respect Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 24 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2004 ja ik had die screen al gezien maar hij is echt vet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 24 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2004 jaja Mr. Cortez komt altijd met exclusieve dingen Niet slijmen hè? :lol: Voor echte info moet je bij Chironu zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2004 je moet eens kijk boven in de screen die lucht en dat gebouw zijn heel mooi gedaan!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Roy-Andreas Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2004 wow relaxmaar hoe weet je of ze echt of nep zijn? ik denk het wel ze lijken wel echt en zou dat mannetje die gehurkt zit ook de karakter zijn waar mee jij speelt? en in die auto waar al die mannen in zitten is ook een auto in gta vice city een greenwood ofzo iets :unsure: Hmm , die screens ...tja...lijkt allemaal mooi maar ik geloof die alleen van de officiële site's , want als je kijkt hoeveel fake-picture's erzijn ...soms maken mensen die zo goed na , damnzz dan lijke ze net echt!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2004 (bewerkt) Ff over de vuile auto's, als de auto's vuil kunnen worden betekent dat waarschijnlijk dat je ze ook kan schoonmaken, right? Dan zal er vast ook zo'n Car-Wash achtige keten zijn. Als het zo is dat je dan ook moet tanken in SA, betekent het dat je dus bij de pomp kan tanken, je auto schoonmaken, en de pomp kan overvallen! Cool... B) Bewerkt: 4 september 2004 door Melchior Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2004 (bewerkt) Tenslotte is dit een GTA sreen forum: Melchior, wat denk je dat dit is????, lijkt wel een Shelby, nee niet de mijne , de 1 series lijkt mij :huh: 914983_20040903_screen001.jpe Bewerkt: 4 september 2004 door Romero Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.