Melchior Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2004 De Shelby (de 1 serie dan) had geloof ik meer een bolle neus en bollere koplampen, het is eerder denk ik een Viper. (ja een heel verschil) :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2004 ik vind em een beetje lijken op de banshee van gta 3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2004 Ik niet, ik vind m' toch echt meer op een Viper lijken, als ik alleen de voorkant zo zie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2004 De dodge viper is toch in gta een banshee :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 7 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2004 (bewerkt) Nee daar geef ik je niet helemaal gelijk in Btw, als we naar deze kentekenplaat kijken, dan zie we hwm wel duidelijk in Vc waren ze wel heel erg onduidelijk mee eens/of niet <_< Bewerkt: 8 september 2004 door Romero Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2004 Zeker mee eens Romero. Dat vond ik ook al zo nep, een vage kentekenplaat... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 12 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2004 (bewerkt) Zeker mee eens Romero. Dat vond ik ook al zo nep, een vage kentekenplaat... hopen dat je in SA je eigen kentekenplaat kan maken: b.v You suck :lol: Btw: hebben we deze al gezien?? screen207.jpe Bewerkt: 13 september 2004 door Romero Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[E]lmex Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2004 (bewerkt) jongens.. ik heb nog een site gevonden met screens.. ik zal uhm zo ff posten..\ http://www.jacob.securitymania.net/nick/is...news.php?item.9 hier vind je door mij screens Bron : Gta-sanandreas.com Bewerkt: 18 september 2004 door [E]lmex Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2004 lmex,Sep 18 2004, 04:05 PM] jongens.. ik heb nog een site gevonden met screens.. ik zal uhm zo ff posten..\http://www.jacob.securitymania.net/nick/is...news.php?item.9 hier vind je door mij screens Bron : Gta-sanandreas.com Deze zijn al bekend Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2004 jeetje die zijn oud! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[E]lmex Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2004 ik weet het ik weet het er staat tog bron www.gta-sanandreas.nl op dus daar kan je tot nu toe de nieuwe (en oude ) zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2004 lmex,Sep 18 2004, 05:12 PM] ik weet het ik weet het er staat tog bron www.gta-sanandreas.nl op dus daar kan je tot nu toe de nieuwe (en oude ) zien Wat heeft zoiets nou weer voor nut? <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 20 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2004 laatst hadden we het over zijn huis wat er in kwam, en wat er in moest komen, en toen zei ik dat er een pic was waarbij CJ voor een huis met een garage stond, wat misschien wel zijn huis kon zijn, hmm kijk maar :lol: screen29.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta player Geplaatst: 21 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2004 (bewerkt) ik heb nog een screen gezien: http://files.ownage.nl/file.asp?id=CELSZ6DMSY7C o sorry had ik nog niet gezien Bewerkt: 21 september 2004 door gta player Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 21 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2004 ik heb nog een screen gezien: http://files.ownage.nl/file.asp?id=CELSZ6DMSY7C Gta player die is al oud, en als die oud is hoef je hem niet meer te posten, tenzij je er iets over wilt vertellen dat belangrijk voor ons alle is!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.